Recenze

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 68 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    87%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    74%

Recenze (68)

Filtry

  • Daniela Váchová

    ?

    jednotlivec, 8. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí hotelu je příjemné, lázeňské služby výborné. Personál hotelu i lázeňského oddělení je velmi vstřícný a ochotný.
    • Příjemné hotelové prostředí, velmi vstřícný personál lázeňských sužeb, lékařka, recepce i pokojské. Lázeňské služby jsou optimálně nastavené,
    • Dalo by se diskutovat o úměrnosti ceny za pobyt a služby, ale zřejmě je nastavena v souvislosti s klientelou hotelu, která je vesměs zahraniční. Nicméně, stálo by zato, zlepšit výběr a kvalitu stravování, které bylo velmi stereotypní.
      Stěžuji si ale na vystupování obsluhy hotelového parkoviště. Hlídač parkoviště byl velmi nevstřícný, až arogantní. Manžel pro mne přijel, když jsem končila lázeňský pobyt a odjížděla z hotelu. Slušně jsme se ptali, kde je možné na cca 30 min. zaparkovat, než naložíme zavazadla, když bylo horní parkoviště před recepcí plně obsazené. Hlídač manžela vyhnal s tím, ať zaparkuje někde jinde. Vůbec jej nezajímalo, že se jedná o hotelového hosta, který za svůj pobyt řádně zaplatil. Manžel zaparkoval tedy v halovém parkovišti a když jsme odjížděli a platila jsem za parkovné cenu 40 Kč, stanovenou za 1 hod pakování, automat ode mne požadoval 50 Kč. Řekla jsem to hlídači, že automat má zřejmě závadu (aniž jsem požadovala těch 10 Kč zpět) a dotyčná obsluha parkoviště mně hrubě odbyla, ať si nevmýšlím. Pro informaci - událo se to 6.9. před 12:00. Neměl by management hotelu dbát i na úroveň souvisejících služeb, které k hotelu patří? To opravdu nepřispívá k dobrému jménu.
    SPA HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL THERMAL

    Vážená paní Váchová,

    děkujeme Vám za pobyt v našem hotelu a za komentáře, které nám pomáhají zlepšovat kvalitu nabízených služeb. Vaši stížnost na chování obsluhy parkoviště jsme důkladně prošetřili a vyvodili z ní důsledky. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost a věříme, že nám i přesto zachováte přízeň.

    Bc. Lucie Veselská
    PR & GR manager
    359 002 600

  • Karel Kranich

    ?

    skupina přátel, 8. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • pí. Bravencová

    ?

    dospělý pár, 12. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel měl dobré umístění při dění
      Karlovarského festivalu, nicméně jelikož
      jsme měly ubytování ve 13 patře, které doposud
      není rekonstruované, pokoj opravdu k ceně
      byl podprůměrný.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nízká úroveň vybavení pokoje "Standart" naprosto neodpovídá 4* hotelu.
    • Vstřícný a milý personál v recepci, v kavárně, v restauraci, pokojské. Nový vnitřní bazén a balneo, přístup do venkovního bazénu.
    • Velmi nízká úroveň pokoje "Standart" - opotřebený interiér, nefunkční chlazení, letitá špína na kobercích a v čalounění, proleželé matrace.
    SPA HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL THERMAL

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši návštěvu a hodnocení pobytu. Vážíme si Vašich postřehů a na zmíněných slabých stránkách budeme určitě pracovat.
    Děkujeme Vám.
    Váš Hotel Thermal

  • Anastasia Zhukova

    ?

    dospělý pár, 6. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Briaský

    ?

    dospělý pár, 6. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Maximální spokojenost se službami, ochotou personálu, provedenými úpravami zejména wellness...
    • V ceně pobytu není zahrnuta cena za parking, parkovné není vysoké ale myslím že by mělo být zahrnuto v ceně za pokoj. Stejně jako nabízený počítač s připojením na internet by mělo být pro hotelové hosty zdarma k dispozici. Stejně tak požadovaná kauce ve výši nejméně 2.000,--Kč mi přijde jako nedůstojná a skoro až urážející návštěvštěvníky..Tím se poněkud odlišujeme od vyspělé ciziny.
  • Petr Bada

    ?

    jednotlivec, 31. března 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • . Ventová

    ?

    dospělý pár, 18. listopadu 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochota personálu
  • Jarslova Stejskalová

    ?

    skupina přátel, 10. listopadu 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Irena Němcová

    ?

    skupina přátel, 13. listopadu 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • byla jsem se sestrou a hotel neměl chybu. Při další návštěvě určitě navštívíme opět hotel Thermal.
    • Nemám