Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 255 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    75%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (177)

Filtry

  • Antonín Herčík

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Růžičková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se mně v komplexu Mánes líbilo. Procedury na sebe perfektně navazovaly a sestřičky byly vstřícné. Jídlo nemělo chybu. Organizace v jídelně výborná. návštěvu a léčení doporučuji všem,
  • Jana Jirásková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice se nám zde líbilo, byli jsme u vás již podruhé a určitě zase přijedeme.
    • Ubytování, ochota a vstřícnost personálu, celkově v Karlových Varech je velmi příjemně.
  • Vlasta Klimešová

    ?

    jednotlivec, 21. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel a jeho služby doporučuji.
    • Líbilo se mi ubytování (velikost pokoje), čistota, dále vlídnost personálu.Procedury se uskutečňovaly podle harmonogramu, panoval pořádek. V hotelu jsem pocítila klid, vstřícnost. Ocenili jsme také, že se v hotelu a v restauraci topí, že je možno zapnout elektrické topení v koupelně. Výborně fungovala restaurace.
      Dále bylo příjemné, že k jídlu vždy bylo připraveno také ovoce. Děkuji.
    • Velmi rušivě na mě působila jídelna. Hlasité hrkání židlí, protože ne všechny měly dole na nohách kryty.
      Dále hrkání obsluhy, která během stolování projížděla s vozíkem a odebírala použité nádobí.
      Na začátku pobytu nás obsluhovala pouze jedna starší (pardon) paní, měl by ji být ku pomoci ještě jeden člověk (to se také potom stalo).
      Málo pohotové doplňování potravin na tácech nebo nádobí.
      Kvalita večeří, např. filé, hovězí maso, polévky řídké, byla bídná. Raději méně, ale lépe.
  • Jan Johánek

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí a přístup personálu.
    • Stravování budilo rozpaky. Zvláště při snídani, když bylo třeba odbavit větší počet klientů najednou vládl mírný chaos, patrně způsobený nedostatkem personálu. Jeden člověk nezvládl doplňovat potraviny a čisté nádobí a ještě uklízet použité. Není příjemné téměř denně žádat obsluhu o dodání hrnku nebo rohlíků.
  • Jana Špimrová

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • D
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný personáil
    • Neudržované balkony a některé ostatní části hotelu
  • Pavel Falátek

    ?

    jednotlivec, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • klidná lokalita
      procházky přírodou
      kulturní vyžití
      vhodné procedury
    • při větrání pokoje byly cítit výpary z kuchyně
  • Václava Lukášová

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byla, jako už potřetí, spokojena. Pobyt si vždy hradím plně sama. Obzvláště děkuji personálu. Prosím jen do sprchového protiskluzovou podložku, pokud je to z hlediska hygieny možné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Milý personál
    • Hotel bohužel není plně bezbariérový.