Lázeňská léčebna Mánes
Děkujeme za Vaše zhodnocení pobytu, bylo pro nás přínosné. Budeme se těšit pokud LL Mánes opět navštívíte.
Váš tým LL Mánes
89%
Velmi dobré
na základě 30 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 20. srpna 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 5. prosince 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 26. března 2018
Lázeňská léčebna Mánes
Děkujeme za Vaše zhodnocení pobytu, bylo pro nás přínosné. Budeme se těšit pokud LL Mánes opět navštívíte.
Váš tým LL Mánes
1 hlas
?
jednotlivec, 25. června 2016
1 hlas
?
jednotlivec, 12. června 2016
1 hlas
?
jednotlivec, 22. července 2019
2 hlasy
?
jednotlivec, 5. srpna 2018
Lázeňská léčebna Mánes
Velice nás mrzí, že klientka byla nespokojená s ubytováním v LL Mánes. Byla ubytována v pokoji levnější kategorie - Standard - Mánes II ** s cenově velice výhodným týdenním balíčkem. Klientka nevyužila možnosti vybrat si kategorii Superior - Mánes I *** nebo Superior + - Čapek***+, které disponují luxusními pokoji, ale jsou o něco dražší. Za příplatek 500 Kč si také mohla dohodnout rezervaci konkrétního pokoje, který je situován k lesu. Během dopoledních hodin k Mánesu zajíždí pouze vozy svážející odpad, ale pouze 2x týdně a autobusy MHD. Ranní dodavatelé k budově Mánes II vůbec nezajíždějí, zboží je zaváženo do dvora mimo tuto budovu. Bohužel strojovna výtahu může být v ranních hodinách více slyšet. Inovaci pokojů včetně oken máme v požadavcích u současného zřizovatele LLM, proto tuto kategorii nabízíme levněji. Omlouváme se za nedostatky, na jejichž odstranění se již pracuje.
1 hlas
?
jednotlivec, 18. listopadu 2018
1 hlas
?
jednotlivec, 16. července 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 16. listopadu 2021
Lázeňská léčebna Mánes
děkujeme a krásné vánoční svátky
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.