Lázeňská léčebna Mánes
Vyjádření vedoucí stravovacího oddělení: "Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, stížnost samozřejmě prověřím." Děkuji Vám za Vaše podnětné hodnocení.
H. Kalánová
89%
Velmi dobré
na základě 30 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 14. listopadu 2016
Lázeňská léčebna Mánes
Vyjádření vedoucí stravovacího oddělení: "Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, stížnost samozřejmě prověřím." Děkuji Vám za Vaše podnětné hodnocení.
H. Kalánová
1 hlas
?
dospělý pár, 1. října 2015
Lázeňská léčebna Mánes
Velmi děkujeme za Vaše kladné i záporné hodnocení, které nás jistě motivuje a vybízí ke změnám. Váš komentář byl pro nás velmi přínosný. Děkujeme
Obchodní oddělení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.