Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 30 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (407)

Filtry

  • Eva Doláková

    ?

    dospělý pár, 26. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Milý personál, dobré jídlo...oceňuji výběr s rybami...
    • Jsme manželé a byli jsme ubytovaní v malém pokoji s oddělenými postelemi...
      Pokoj s balkonem...i v koupelně, ale bohužel zamčený a v hrozném stavu...
  • Ivana Remetová

    ?

    jednotlivec, 16. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velmi tvrdé lůžko,nemožnost využití balkonu
  • Jana Landová

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • domácí prostředí, příjemný personál
    • možná lepší nabídka snídaně
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    Děkujeme velmi za Vaše hodnocení našeho personálu. Na pestrost a sortiment snídaně se určitě zaměříme. Pokud budete mít cestu do KV rádi Vás v LL Mánes opět uvidíme.

    Obchodní oddělení

  • Libuše Šteglová

    ?

    jednotlivec, 28. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velmi dobré jídlo a čistota pokoje
    • katastrofální balkony,špína zarostlá mechem
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    Děkujeme velmi za Vaši recenzi. Kvalita balkonu je nyní v havarijním stavu a je na vlastní nebezpečí klienta na balkon vstupovat. Upozorňujeme klienty na toto nebezpečí v hotelových deskách na pokojích hotelu Mánes II. Děkujeme za Vaši tolerantnost a přízně.
    Obchodní oddělení

  • alena sedlońová

    ?

    ostatní, 17. prosince 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Rostislav Cibulka

    ?

    dospělý pár, 25. července 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování pro samoplátce v budově Čapek je příjemné, pohodlné, čisté a plně odpovídá ceně a uváděnému standardu. Bohužel o zbytku služeb se toto říci nedá.
    1. Procedury – Jako samoplátce očekávám, že budu moci aktivně ovlivnit skladbu procedur. Pro týdenní komplexní léčebný pobyt, který jsem si objednal, je uváděno 15 procedur (3 každý pracovní den). K pobytu jsme nastoupili v sobotu, ovšem lékařská prohlídka byla možná až v pondělí odpoledne, protože lékař je k dispozici jen v pondělí a v pátek. Z toho důvodu nám na 15 procedur zbyly jen čtyři dny. Lékaře jsem výslovně upozornil, že nabízené plavání nechci, protože chodím plavat pravidelně v místě svého bydliště a tedy chci nějaké "lázeňské" procedury, které si doma dopřát nemohu. Bohužel jsem stejně dostal 3 plavenky, protože by se prý jinak všech 15 procedur nestihlo. To považuji za neakceptovatelné. Kvalita ostatních poskytnutých procedur byla vyhovující.
    2. Strava – I když jídla byl dostatek, jeho skladba nám nevyhovovala. Každý den je možné si vybrat z pěti obědů a pěti večeří, z nichž ale jen jedno je bezmasé a s výjimkou rýžového nákypu vařené z polotovarů (např. smažené zeleninové prsty). Po třech dnech není prakticky možné si vybrat, protože je to vždy plátek masa a brambory nebo rýže ve třech variacích. Výběr pak uzavírá nějaké smažené jídlo (bramborák, smažené filé, smažený řízek s bramborovým salátem, hranolky atd.), které by snad v lázních specializujících se na léčbu onemocnění trávicího ústrojí a metabolických chorob (nemoci jater, žlučníku a žlučových cest, žaludku, nemoci střev, cukrovka, obezita) vůbec nemělo být nabízeno. Jestliže pobyt podle popisu na webových stránkách lázní nabízí „Plnou penzi se zaměřením ke snížení nadváhy pod odborným dohledem nutričního terapeuta“, pak je skutečnost výsměchem.
    3. Jídelna – Stolečky jsou určeny pro čtyři osoby, ovšem pro pohodlné stravování nabízejí prostoru pouze pro dvě osoby. Zrovna tak mezi stolky je velmi málo místa, takže pokud je u vedlejšího stolku „objemnější“ strávník, není možné se protáhnout. Na stolcích jsou plastové ubrusy. Obsluhující personál na strávníky až nepříjemně spěchá, několikrát se nám stalo, že jsme byli v polovině polévky a obsluha nám již donesla druhý chod, což vzhledem k nedostatku prostoru na stolku byl problém.
    Organizace stravování je nepochopitelná. Ovoce a moučníky jsou umístěny na jednom výdejním stolku, takže dříve příchozí si je samozřejmě rozeberou a do půl hodiny po otevření jídelny je vše pryč. V prvních třech dnech jsme se podivovali, že někteří okolo nás sedící strávníci mají broskev, jahody, banán nebo třeba jablečný závin a my ne. Mysleli jsme si, že zřejmě mají jiný druh stravy. Až čtvrtý den, kdy jsme do jídelny přišli již v čas otevření, jsme zjistili, že vše je k dispozici pouze pro ty, kteří přijdou dříve. To je nepřijatelné.
    V jídelně chybí nápojový automat s vroucí vodou pro přípravu čaje. K dispozici je pouze rychlovarná konvice, u které se pochopitelně tvoří fronta lidí čekajících na její uvolnění. Navíc se stávalo, že u konvice nebyla ve džbánku voda, a tak se čekání ještě prodlužovalo.
    Stejný personál roznáší jídlo, poté talíře sklízí ze stolu, následně vlhkým hadrem utírá stoly, od nichž již strávníci odešli a ihned poté stejnýma neumytýma rukama přerovnává na tácech šunku či krájený sýr. To bylo značně nechutné.
    Jídelna není v podstatě oddělena od kuchyně, takže veškerý hluk z kuchyně a sklízení/mytí nádobí se přenášel do jídelny. Polovina jídelny byla určena pro dětské pacienty, kterým bylo jídlo rozváženo na velkých vozících, jejichž drncání na dlažbě bylo nepříjemně hlučné.
    Celkový dojem z jídelny jsme měli takový, že kapacita pro příjemné stravování by měla být poloviční, než byla využívaná, protože v jídelně byl neustálý hluk, velký pohyb osob, fronty u výdejních stolů, nezbytné kličkování mezi stoly a vyhýbání se ostatním strávníkům, asi podobně jako v nemoderní malé závodní či školní jídelně.
    Do Léčebného domu Mánes bychom již znovu nejeli a jeho návštěvu nemůžeme doporučit nikomu, kdo se za 18 550 Kč (týdenní pobyt pro dvě osoby, procedury pro jednu osobu) nechce spokojit s průměrnými službami. Prakticky jedinou světlou stránkou byla kvalita ubytování a výhodné umístění hotelu.
  • Pavel Cais

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Areál nutně potřebuje rekonstrukci a schopného manažera. Fronty 30 minut na výdej stravy asi nebudou chloubou tohoto areálu. Zcela formální a zbytečná lékařská prohlídka, kdy přes 50 seniorů se tísni v chodbě 2 X 6 m, se ve vrcholící kovidové epidemii, aby lékařce pouze odevzdali dotazník zdá být zlým snem.
    • Bezprostřední poloha u lázeňských lesů a parků.
    • Sytém výdeje stravy a systém lékařských prohlídek.
  • Šárka Urbánková

    ?

    dospělý pár, 8. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský dům Mánes už opravdu potřebuje rekonstrukci. Vnitřní ubytovací prostory jsou vcelku uspokojivé (vyjma míst pro procedury), ale vnější dojem z budovy je žalostný.
    Úklid je zajišťován zahraničními pracovníky, domluva bývá obtížná. Během týdne bych očekávala, že aspoň jednou nám vysají koberec.
    • Umístění hotelu - na okraji KV v klidném prostředí poblíž lesa - v noci i během dne klid. Přitom do centra pěkná procházka.
      Kapacita parkoviště byla mimo sezónu dostačující, nevím jak v sezóně ...
      Dobrá kuchyň. Příjemný personál Na recepci jsou dámy méně komunikativní.
    • Negativně jsme vnímali to, že pokud klient nepřišel na jídlo "včas", byla spousta chodů již bez náhrady zkonzumována. Jsem na rekreaci a opravdu nemám zájem stát frontu na jídlo a "bojovat" např. o míchaná vajíčka.
      Rána byla poněkud hektická, neboť se ranní procedury překrývaly s časem podávání snídaně, a tak jsme na snídani měli málo času a nemohli jsme si to více "vychutnat" v klidu.
      V restauraci malý výběr, neschopnost obsluhy natočit dobré pivo.
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    Děkujeme a krásné sváteční dny

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezké prostředí, příjemní lidé, dobré jídlo, fajn procedury
    Lázeňská léčebna Mánes

    Odpověď od hotelu

    Lázeňská léčebna Mánes

    děkujeme a krásné sváteční dny
    LL Mánes

  • Zdeněk Tempír

    ?

    jednotlivec, 16. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krátkodobý pobyt doporučuji, klidné místo, dobré služby. Zlepšit by se mohla nabídka kuchyně.
    • Ochotný personál.Klidné místo.
    • Jídlo v bylo vždy jiné, než avizováno. Stejná jídla pod jiným názvem, bylo vidět, že se šetří.