Lázeňská léčebna Mánes
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho a budeme rádi, pokud k nám ještě někdy zavítáte.
Zdraví Vás zaměstnanci léčebny Mánes
89%
Velmi dobré
na základě 30 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 27. března 2023
Lázeňská léčebna Mánes
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho a budeme rádi, pokud k nám ještě někdy zavítáte.
Zdraví Vás zaměstnanci léčebny Mánes
1 hlas
?
jednotlivec, 26. března 2023
Lázeňská léčebna Mánes
Vážená paní Nejedlíková,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Všem zaměstnancům Vaše pochvaly vyřídím. Se zřizovatelem je v jednání finanční podpora na rekonstrukci, tak se snad i tento nedostatek podaří vyřešit.
Zdraví Vás zaměstnanci léčebny Mánes
1 hlas
?
jednotlivec, 20. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 3. září 2021
1 hlas
?
skupina přátel, 3. září 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 31. srpna 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 20. prosince 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. prosince 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 30. listopadu 2021
1 hlas
?
skupina přátel, 30. listopadu 2021
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.