Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 55 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (4)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Jana Gärtnerová

    ?

    dospělý pár, 25. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Všechno naprosto skvělé.
    • S manželem jsme nadšeni z pobytu. Dokonalá péče, příjemný personál. Celkově dokonalý pobyt.
    • Žádný zápor.
  • Jan Šoller

    ?

    dospělý pár, 2. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota a klid.
    • Večeře u hotelu této kategorie/****/ nic moc.Celkově výběr ze dvou chodů den dopředu a chuťově nic pro gurmány.
  • Jaroslav Bartoška

    ?

    jednotlivec, 4. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytovani bazén prostředí i okolí vše OK doporučí znamym
  • Markéta Faltová

    ?

    jednotlivec, 1. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi to celkově, luxusní prostředí.
    • Masáž, ač v ceně, neproběhla, nikdo neupozornil na nutnost rezervace.
      Spa do devíti a 20:45 se v dámských šatnách pohyboval mužskÿ zaměstnanec.
    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Odpověď od hotelu

    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Dobrý den, paní Markéto.

    dovolte, abych Vám poděkoval za Vaše hodnocení a názor. Velice se omlouvám za nedorozumění spojené s Vaší masáží. Prověřím důvod, proč se s procedurou nepočítalo a nenašlo se s ní v plánu. Minulý týden jsme bohužel měli výpadek jednoho maséra - onemocněl, možná toto byl ten důvod i když to hotel neomlouvá. Mužský zaměstnanec je pracovníkem úklidu a recepce SPA a podle hotelových pravidel není možné, aby uklízel v dámských šatnách v přítomnosti žen. Je to porušení pravidel a již se to nebude opakovat.
    V každém případě jsem rád, za Váš názor na základě kterého bude moci hotel v budoucnu poskytovat lepší služby.
    V případě, že k nám budete ještě někdy v budoucnu plánovat cestu, neváhejte se na mne přímo obrátit. Velice rád se s Vámi potkám a budu rád kompenzovat minimálně masáž, kterou jste neobdrželi.
    S přáním hezkého dne, Tomáš Vrána, General Manager