Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 55 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (55)

Filtry

  • Jaroslava Bartáčková

    ?

    mladý pár, 14. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově hotel působí mile a příjemně. SPA má velmi dobrou kvalitu a velmi se mi líbilo i jeho služby SPA, opravdu super. U služeb ubytování a obsluhy bych čekala víc u 4 hvědiček.
    • * výborná kuchyně (obědy, večeře)
      * super služby wellness a služby SPA
    • * velmi malý výběr u snídaní
      * na pokojích není kondicionér, tělový krém - což by bylo po celodenním "šplouchání" ve vodě žádoucí
      * neznalost speciální kuchyně - bezlepkové
  • Ivana Kaslová

    ?

    jednotlivec, 8. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný zázemí s bazénem a kvalitní masáže
    • Chyběl minibar na pokoji a room servise
  • Václav Pidrman

    ?

    jednotlivec, 23. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Kanský

    ?

    ostatní, 7. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostredi
      Ubytovani
      Bohata snidane
      Sluzby welness
    • Vecere z polopenze studena a nedobra - ve zverinovem gulasi natavovana omacka
      Cisnice v restauraci neschopna
      Cisnik v Krcme neoochotny
  • Vasyl Lychynskyy

    ?

    jednotlivec, 16. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné prostředí.
    Pěkný hotel.
    Jídlo průměrně.
    Na snídani jsme přišly na desátou a skoro nic nám nezůstalo.
    Personál nedoplňoval jídlo a věnovaly se něčemu jinému.
  • miroslav aksamit,dr.

    ?

    dospělý pár, 30. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochotný a usměvavý personal od recepce přes úklid a snídaňově číšníky .Prijatelne ceny piva.Celkovy dojem,že hotel, služby i zaměstnanci působí snaživě.
    • Menší vyber jídel,dlouha doba přípravy jídel,chybějící dozor u bazénu /neukáznění děti/,slabé světlo v koupelně /starší muži mohou mít problém s holením/.Hotel nenabizi služby tzv.bagážistů.
    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Odpověď od hotelu

    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Vážený pane Dr. Miroslave Aksamite,
    nejprve mi dovolte především poděkovat za Váš čas, který jste věnoval recenzi i za to, že jsme byl u nás v hotelu Zámek Lužec.
    Vaše názory jsou pro nás moc důležité.
    Děkujeme velmi za pochvalu personálu i za komentář k nedostatkům, které se snažíme den co den zlepšovat.
    Jsme rádi, že jste prožil příjemné chvíle u nás a budeme se těšit na případné další setkání.
    S úctou
    Lada Vimmerová
    Marketing Manager

  • Lukáš Holub

    ?

    jednotlivec, 30. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem v hotelu jsem byl spokojen, prostředí a okolí krásné, Welness při malém počtu hostů velmi dobrý, strava dobrá, personál normální.
    • Hotel je velmi pěkný, stylový, prostředí dechberoucí.
      Welness dostačující.
      Snídaně vynikající.
  • Markéta Faltová

    ?

    jednotlivec, 1. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi to celkově, luxusní prostředí.
    • Masáž, ač v ceně, neproběhla, nikdo neupozornil na nutnost rezervace.
      Spa do devíti a 20:45 se v dámských šatnách pohyboval mužskÿ zaměstnanec.
    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Odpověď od hotelu

    Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

    Dobrý den, paní Markéto.

    dovolte, abych Vám poděkoval za Vaše hodnocení a názor. Velice se omlouvám za nedorozumění spojené s Vaší masáží. Prověřím důvod, proč se s procedurou nepočítalo a nenašlo se s ní v plánu. Minulý týden jsme bohužel měli výpadek jednoho maséra - onemocněl, možná toto byl ten důvod i když to hotel neomlouvá. Mužský zaměstnanec je pracovníkem úklidu a recepce SPA a podle hotelových pravidel není možné, aby uklízel v dámských šatnách v přítomnosti žen. Je to porušení pravidel a již se to nebude opakovat.
    V každém případě jsem rád, za Váš názor na základě kterého bude moci hotel v budoucnu poskytovat lepší služby.
    V případě, že k nám budete ještě někdy v budoucnu plánovat cestu, neváhejte se na mne přímo obrátit. Velice rád se s Vámi potkám a budu rád kompenzovat minimálně masáž, kterou jste neobdrželi.
    S přáním hezkého dne, Tomáš Vrána, General Manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 5. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení