Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 450 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (450)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ostatní chválím, ale opravdu úroveň odpovídá lepší 3*.
    • Na 4* hotel je tam dost nedostatků - ráno se pokoj neuklízí a neustýlají se postele. Uklizečka se jen zeptala, zda potřebujeme něco vyměnit.
      Recepční v blue house, kam jsme první den omylem zabloudili a žádali o radu, nás téměř sprdla, že se máme vrátit tudy, kudy jsem přišli. Nevrlá a nervozní, bavila se s námi na půl úst.
      V pokoji stará televize, koberce jsou již asi také dost staré.
      Voda ve vířivce nebyla moc teplá a vířivka byla více vypnutá než zapnutá.
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážený hoste,
    děkujeme Vám za výběr Spa Resortu Sanssouci i za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že během Vašeho pobytu nebylo vše k Vaší spokojenosti. Některé problémy, které zmiňujete vyřeší plánovaná rekonstrukce. Za neúplný úklid a další nepříjemnosti se velmi omlouváme. Je velká škoda, že jste se na nás neobrátili už v průběhu svého pobytu. Vaše stížnosti bychom okamžitě řešili. Takto zpětně bez detailnějších informací je už nemožné zjednat nápravu. Doufáme, že nám časem dáte druhou šanci a budeme se moci těšit na Vaši další návštěvu.
    Spa Resort Sanssouci

  • Jaroslava Škvorová

    ?

    rodina s malými dětmi, 17. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme na pobytu s ročním dítětem a vše proběhlo skvěle. Dětský koutek, postýlka, dětská stolička vše bylo připraveno.
    • výborná kuchyně
      čistota hotelu
      příjemný personál
      procedury skvělé
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážená paní Škvorová,
    jsme moc rádi, že jste se rozhodli pro náš Spa Resort Sanssouci a ještě radši, že se Vám u nás líbilo a měli jste příjemný pobyt. Snažíme se dělat pro naše klienty maximum a i ti nejmenší jsou vždy vítáni. Doufáme, že k nám přijedete i v budoucnu!
    S pozdravy, Gabriela Jacosbz, Sales & Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci

  • Ivana Líznerová

    ?

    jednotlivec, 11. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál byl velice vstřícný, procedury skvělé. Prostě hotel plný skutečných profesionálů!
    • Hotel je trochu dál od centra, ale autobusové spojení každou čtvrthodinu.
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážená paní Líznerová,
    moc Vám děkujeme za výběr Spa Resortu Sanssouci i za Vaši skvělou recenzi. Velmi nás těší když se hostům u nás líbí a doufáme, že znovu přijedete.
    S pozdravy, Gabriela Jacosbz, Sales & Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci

  • Riglerová Jana

    ?

    jednotlivec, 10. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Seman

    ?

    jednotlivec, 3. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Šátavová

    ?

    jednotlivec, 2. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Markéta Elsnerová

    ?

    jednotlivec, 12. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Tomáš Králíček

    ?

    dospělý pár, 10. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Blue House to byl již náš druhý pobyt.
    Naše spokojenost s ubytováním, stravováním a službami byla bez výhrad.
    Tento hotel určitě doporučujeme a už teď plánujeme a těšíme se na další pobyt v tomto hotelu.
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážený pane Králíčku,
    velice Vám děkujeme za opakovaný pobyt ve Spa Resortu Sanssouci a za Vaše milé hodnocení, které nás potěšilo. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a již nyní plánujete další návštěvu. Budeme se na vás těšit.
    S pozdravem
    Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary

  • Jiří Tomášek

    ?

    jednotlivec, 25. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • žádné hřiště pro děti
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážený pane Tomášku,
    děkujeme Vám za pobyt ve Spa Resortu Sanssouci a Vaše hodnocení. Dle celkového vysokého hodnocení se domníváme, že jste u nás byl spokojený. Co se dětského hřiště týče. V hotelu se nachází herna jak pro menší, tak větší děti. Poskytujeme i hlídání dětí. Venkovní prostředí sice není přímo vybaveno prolézačkami, ale prostor je ideální pro trávení času venku s dětmi.
    Věříme, že tento pobyt pro Vás nebyl posledním a budeme se na Vás moci těšit i v budoucnu.
    S pozdravem
    Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary

  • Pavlína Procházková

    ?

    ostatní, 21. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S pobytem jsme byly velice spokojeny. Ubytování a čistota pokoje a hotelu - skvělá. Pokojská milá. Procedury dlouhé, neošizené. Prostředí komfortní. Personál úžasný. Stravování - snídaně obrovský výběr, večeře menší výběr, ale dalo se vybrat.
    • Doporučila bych informovat klienty alespoň 2 dny dopředu o umístění ubytování - netušily jsme zda máme jít do zelené či modré budovy. Ceny vín v barech na hotelu dost vysoké. Večeře - malý výběr a špatně kombinovatelné - spíše se zaměřují na Ruské hosty než na Čechy!
    Spa Resort Sanssouci

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Sanssouci

    Vážená paní Procházková,
    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pobyt ve Spa Resortu Sanssouci a za Vaše hodnocení včetně připomínek, které nám pomáhají zvyšovat kvalitu našich služeb. Bohužel technicky není momentálně možné, abychom hosty informovali předem, ve které budově budou ubytovaní. Opakovaní hosté si pak již většinou předem žádají o konkrétní budovu, kterou se snažíme garantovat.
    Věříme, že pozitivní dojmy z pobytu u vás převládly a budeme se na vás moci těšit i v budoucnu.
    Renata Hájková, Sales&Marketing Manager, Spa Resort Sanssouci, Karlovy Vary