Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 331 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (10)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha hotelu, možnost procházek v okolí, cesta hezkým lesem přímo do centra Varů.
      Čistá sociální zařízení i wellness.
    • Stísněné pokoje.
      Malý balkón bez možností posezení, pod balkonem terasa, kde se permanentně kouří, nelze tedy větrat, pokoj načichlý kouřem.
      Nepoměr ceny a nabízených wellness, nebyly dodrženy procedůry původně nasmlouvané ve wellness balíčku.
      Česky mluvící personál poměrně neochotný, ostatní příjemní a ochotní, ale nemluví česky ani anglicky.
      Hotel nebere platební karty, přitom nemá dostatek drobných na vrácení.
      Recepce funguje až od 8 hod. , pokud Vám jede autobus dříve a potřebujete check out, je to problém.
      Nabízená strava formou bufetu velmi strohá.
      Bazén není v ceně pobytu, účtují 1oo Kč/os. za 80min.
      Celkově nic moc, hotel bych znovu nevolila
  • Horymír Kovář

    ?

    jednotlivec, 27. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Drahuše Menzová

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s ubytováním , se stravou jsem byla spokojená, ale připlatila jsem si Prémium kosmetiku a za tyto peníze jsem na kosmetice mrzla, když jsem slečně řekla, že je mi zima, nic se nedělo, navíc ona měla zmrzlé ruce sama a tak místo abych si to užila, čekala jsem až to skončí. Myslím si, že za částku cca 1500,- Kč by měl být klient hýčkán a kosmetiku by měl provádět člověk, kterého to baví, aby to bylo opravdu příjemné a ne to odbýt a pryč. Ještě bych měla připomínku k solné jeskyni pokud se to tak může nazvat, jsem pro dělat věci pořádně a ne jenom jako. Možná by byla lepší sauna - jeskyně se solnou nemá nic společného.
  • Magda Frančová

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Fašková

    ?

    jednotlivec, 21. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příroda a okolí hotelu
    • Snaha personálu nám pomáhat když tam máme 7 měsíční miminko byla nulová!!!nejenže byl malí pokoj s dětskou postýlkou u večere v 19 vyplo Klímu a nechali nás tam sedět se zavřenýma oknama,po konzultaci zda mohou zapnout klima,že nám pláče miminko nám bylo sděleno jediným číšníkem ,že večeře končí v osum ,proto v 19 vypnou Klímu???
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel nema zaveden rezervacni system na procedury - pokud chcete zmenu, musite zkomunikovat s osobou ve wellness a je pomerne narocne zkombinovat moznosti, bylo nam receno, ze wellness v nedeli nefunguje. Celkova organizace procedur byla pomerne zmatecna...Moznost happy hours/all in napoju je fajn, ale bohuzel v ramci kapacity a rychlosti personalu si date mozna tak max 3 sklenicky tepleho vina. Jinak pokoje jsou ciste, upravene, hezke okoli. Do Varu je to blizoucko.
    • okoli
      aquajet
      hezke umisteni hotelu
    • - pristup nekterych zamestnancu z obsluhy - ve 4* hotelu bych ocekavala, ze personal bude pro vas a ne abyste se ho prosili
      - vstricna recepcni, ktera se vzdy snazila vse doresit
  • Petříková Jitka

    ?

    skupina přátel, 23. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je v hezké klidne lokalitě, pokoje jsou prostorné a čisté. Nicméně personal v restauraci se chová, jako by ho host otravoval, snídaně na 4* hotel tristní, velmi úzký výběr. Pouze 2 druhy pečiva, rohlíky jsou ještě prekrojene, aby jich zřejmě host snědl méně. Neustále něco chybí. Celkově to dojem podstatně ruší.
    • Lokalita, SPA služby, prostorné pokoje.
    • Chování personálu v restauraci. Neochotna a pomalá obsluha během oběda. Nedostatečný výběr na snídani, pouze 2 druhy pečiva - rohlík ještě prekrojeny, obyčejný chleba, uzeniny nejlevnější, zelenina i ovoce oschla, chybi napr. nutella, lepší druhy sýru. Sladké pecivo je prezentováno nejlevnější kupovanou vanockou. Chybí rovněž napr. Capuccino, pouze silné kafe. Jogurt pouze když má člověk štěstí, 1 druh ve velké mise.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - slušná obsluha v restauraci a v jídelně;
    • - pokoj nebyl uklízen, pavučina na sropu, pecky od melounu na podlaze, podlaha nebyla vůbec vytřena ...
      - od čtyř hvězd bych očekával více, klimatizace, skříně na uložení věcí, lednice ...
      - v případě potřeby možnost odvést zákazníka (třeba i za poplatek) k autobusu, vlaku, o víkendu je malá možnost dostat se ke svému spoji.
  • Leontýna Pavelová

    ?

    mladý pár, 20. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je krásný a v pohádkové přírodě
      Velmi milý a vstřícný personál
      Skvělé procedůry
      Výtečná kuchyně
      Určitě se tam budeme rádi vracet
  • MIROSLAV CETEL

    ?

    jednotlivec, 17. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení