Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (50)

Filtry

  • Alena Mullerová

    ?

    dospělý pár, 5. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Útulný hotel s úžasným výhledem, čistota, nesmírně ochotný personál. Zvlášť chci poděkovat za skvělé jídlo připravené s ohledem na moji dietu. Naprosto předčilo mé očekávání a v rámci polopenze bylo opravdu nadstandardní.
      Rádi tento wellness hotel znovu navštívíme.
    • Není co vytknout.
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Dobrý den, paní Mullerová,
    Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
    Renata Mašatová (sales manager)

  • Marie Říhovská

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se na jaře vrátíme.
    • Ocenili jsme krásný výhled,ochotu personálu,výborné jídlo a pohodlné postele.
    • Příjezdová cesta k hotelu pro auto s nižším podvozkem,byla pro nás problematická.
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Vážená paní Říhovská ,
    děkujeme za Vaší návštěvu hotelu Jean de Carro a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Budeme se těšit na Váš další pobyt.
    Bohužel příjezdová cesta k hotelu patří městu a s tím náš hotel zatím nic nezmůže.
    Za celý personál hotelu
    Renata Mašatová, obchodní manager

  • Květa Wolfová

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstřícnost nabídky jídel (individuální nabídka)
  • Nina Průšová

    ?

    dospělý pár, 17. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Se službami hotelu jsme byli spokojeni. čistota a milý personál. Vhodné výchozí místo pro kulturní vyžití i turistiku. Výhradu bychom měli pouze k servírovaným večeřím - přivítali bychom raději večeře formou bufetu.
    • Thermarium a jeho možnost využití,
      úžasná solná jeskyně.
    • Změny v jídelníčku - místo avizované mozzarely byl servírován plátkový sýr, a místo hovězího guláše byl podáván guláš vepřový doplněný salámem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme spokojeni s celkovou úrovní celého pobytu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 27. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poměr cena kvalita Jean de Carro nám zcela vyhovoval. Personál ochotný, přívětivý, přirozený a lidský - naprostá spokojenost. Perfektní výhled z pokoje, skvělá dostupnost, naprostá čistota, pěkné a příjemné prostředí v celém hotelu, cenově dostupný wellness a masáže - spokojenost.
    • Toto je všeobecná připomínka k velké většině hotelů - s partnerem nocujeme na hotelích v ČR, Německu a Rakousku 1-3x měsíčně. Dvoulůžkové pokoje v drtivé většině případů mají skutečně dvě oddělená lůžka a nikoliv letiště, ta mezera znamená pro pár opravdový diskomfort. Rovněž bych ráda zmínila všeobecně nižší úroveň snídaní ve většině hotelů v České republice. Běžné (newellnessové) hotely slouží primárně ke spánku a snídani, proto by se české hotely nad těmito dvěma zásadními parametry možná mohly trošku více zamyslet.
  • PAVEL CEPELAK

    ?

    dospělý pár, 15. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • MAME TO TAM RADI, SE TAM VRACIME. DOPORUCUJEM CEPELAKOVI
  • kvetuse tomanova

    ?

    dospělý pár, 26. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám úplně vše, bylo to skvělé. Moc děkujeme za nádherně prožité Vánoční svátky. Určitě se do Vašeho hotelu vrátíme. Tomanova , Poděbrady
  • Josef Zvánovec

    ?

    dospělý pár, 30. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tak úžasný pobyt jsme ještě nezažili!
    • Ubytování, strava, procedury a personál, vše na vysoké úrovni!
  • Vladislava Kubelková

    ?

    dospělý pár, 8. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pěkné položení hotelu
      - krásný rozhled z pokojového balkónu
      - dobrá a chutná strava
      - wellness byl zážitkem jelikož jsme měli 1,5h rezervaci celé nabídky (sauna,pára,solná jezkyně i infa kabina)
      - župany i jednorázové pantofle samozřejmostí
      - pobyt si chci určitě příští rok zopakovat vřele doporučuji
    • - není co vytknout
      - jen jsme měli smůlu, kdy na poslední noc přijeli do hotelu hosté, kteří se vrátili v ranních hodinách z nějaké akce a venku pod okny se rušně bavili až do 5 hodiny ranní, ale to není chyba hotelu, ale nerespektujících lidí ....