Wellness hotel Jean de Carro
Dobrý den, paní Mullerová,
Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
Renata Mašatová (sales manager)
96%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 5. dubna 2018
Wellness hotel Jean de Carro
Dobrý den, paní Mullerová,
Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
Renata Mašatová (sales manager)
1 hlas
?
dospělý pár, 23. listopadu 2017
Wellness hotel Jean de Carro
Vážená paní Říhovská ,
děkujeme za Vaší návštěvu hotelu Jean de Carro a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Budeme se těšit na Váš další pobyt.
Bohužel příjezdová cesta k hotelu patří městu a s tím náš hotel zatím nic nezmůže.
Za celý personál hotelu
Renata Mašatová, obchodní manager
1 hlas
?
dospělý pár, 18. dubna 2017
1 hlas
?
dospělý pár, 17. dubna 2017
1 hlas
?
dospělý pár, 26. prosince 2016
1 hlas
?
dospělý pár, 27. listopadu 2016
1 hlas
?
dospělý pár, 15. února 2016
1 hlas
?
dospělý pár, 26. prosince 2015
1 hlas
?
dospělý pár, 30. listopadu 2015
1 hlas
?
dospělý pár, 8. června 2015
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.