Wellness hotel Jean de Carro
Dobrý den paní Alferiová,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Renata Mašatová
sales manager hotelu Jean de Carro
96%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 10. července 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 1. listopadu 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 8. května 2018
Wellness hotel Jean de Carro
Dobrý den paní Alferiová,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Renata Mašatová
sales manager hotelu Jean de Carro
1 hlas
?
Neuvedeno, 6. února 2024
1 hlas
?
skupina přátel, 19. dubna 2022
1 hlas
?
ostatní, 18. října 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 31. října 2021
1 hlas
?
skupina přátel, 14. listopadu 2022
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.