Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (8)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Miluše Říhová

    ?

    dospělý pár, 10. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo v pořádku, spokojenost.
  • Alena Kubálková

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha hotelu s tím nejkrásnějším výhledem a přitom pár metrů od Vřídla
      Milé jednání zaměstnanců
      Bohatá nabídka u snídaně, chutné večeře
      Čistota objektu
      Možnost rezervace parkovacího místa
    • Nemám výhrad
  • Dagmar Alferiová

    ?

    jednotlivec, 8. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - poloha hotelu
      - cena
      - ochota personálu
      - čistota hotelu
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Dobrý den paní Alferiová,
    děkujeme za Vaše kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
    Renata Mašatová
    sales manager hotelu Jean de Carro

  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 6. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Přístup paní recepční milá poradila vysvětlila vše super
    • Snídaně slabá málo jídla
  • Petra Torová

    ?

    skupina přátel, 19. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moc děkujeme za příjemný pobyt! Personál je velmi milý a vstřícný, jídlo nám moc chutnalo. Termárium a masáže předčily naše očekávání. Byli jsme moc spokojení a pokud pojedeme znovu do Karlovách Varů na delší dobu, určitě si vybereme tento hotel.
  • Pavla Horáková

    ?

    ostatní, 18. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zuzana Bartušková

    ?

    jednotlivec, 31. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám líbil, umístění hotelu je super! Jediné, co nás zaskočilo, byl způsob stravování - tedy konkrétně večeře: vybírali jsme vždy večer jídlo na druhý den, výběr byla taková lepší závodní nebo školní nebo nemocniční jídelna. Výběr byl omezený, jídlo neodpovídá 4hvězdičkovému hotelu, k dispozici nejsou žádné dezerty. Ale personál byl ochotný a vstřícný.
    Měli jsme objednané hodinové thermarium - první den ok, druhý den však v prostoru probíhala masáž jiného hosta, což nám nikdo neřekl, takže mi bylo hodně nepříjemné, když jsem vyšla ze sauny nahá a potkala se s cizím mužem...
    Obecně mohu říci, že bychom se vrátili a hotel mohu doporučit!
    • Poloha hotelu, snídaně, čistota, vstřícnost personálu.
    • Výběr jídel k večeři, který neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu včetně servírování.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 14. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má krásnou polohu v centru města, nádherné výhledy.
    Doporučuji pobyty pouze se snídaněmi, večeře formou polopenze NE! - večeře a ani obsluha - neodpovídají 4*!!
    Děkuji paní Šárce Malé z recepce za její osobitý přístup.
    Procedury - ač nakonec jiné, než byly objednány - stály za to :)
    Nevracely jsme se domů KRÁSNÉ A SVĚŽÍ, ale zdrchané po "tlakové masáži" s potřebou si odpočinout :):):)
    • PROCEDURY - ačkoliv jsem místo KOSMETICKÉ HODINKY obdržela tlakovou masáž obličeje, tak dobrý. I následně dokoupená aroma masáž -nebyla aroma masáž navozující příjemný pocit - ale skoro bolestivá lymfatická masáž... paní byla šikovná, jen nerozuměla česky, tak jela podle svého :)
    • nelíbilo se mi, že ačkoliv v poukazu uvedeno, že poplatky městu jsou zahrnuté v ceně - přesto, po předložení na recepci - byly znovu účtovány.
      Nelíbilo se mi, že polopenze - fungovala na úrovni závodní jídelny, tj. přijdete ke stolu, tam vám přistane talíř s jídlem a až na dotaz, zda si můžeme objednat i pití nebo cokoliv jiného, jídelní a ani nápojový lístek nebyl vůbec k dispozici, vlastně to nebyla restaurace, ale jídelna - na 4* hotel.... nevyhovující jet tam s partnerem na romantický pobyt, tak se na místě otočíme!
      THERMARIUM - nakonec jsme nevyužily, protože v místnosti bylo na plavky chladno, místo toho jsme daly parafin na ruce.
      Pokoje - proležená matrace, zapadnete do ďůlku a hotovo..
      Koupelna hodně by potřebovala vyčistit, vodní kámen, zašlá - je to škoda, takový krásný hotel a takhle ho nechat sejít..