Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 113 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (113)

Filtry

  • Mike Wagner

    ?

    dospělý pár, 11. května 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nadherny vyhled, pekny hotel, recepce dobra, snidane OK, service OK.
    • V pokoji spinava podlaha v koupelne s otisky bot - neumyto. Po urgovani v recepci, pokojska to umyla ale zas nam nedela zadne rucniky - opet urgovat, rucniky prisli bez toho co se dava na podlahu ale zadne mydlo. Opet zadost. Druhy den zas neumyla a nebo nevymenila sklenicky v pokoji. Byl to neprijemny pocit porad neco urgovat - treba nevedela co ma delat.
      Televize v pokoji nejmensi co jsme kdy videli na pokoji v hotelu a tak stara ze se u nas uz neda vubec koupit takova. (U nas je v Canade)
      Pokoj celkem maly ale cena byla asi za vyhled.
      Predrazeno
  • Michaela Miřiňovská

    ?

    jednotlivec, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi ochotný a příjemný personál
    • Nefungovala výřivka,na pokoji nešla wifi.Žádný výběr na večeři.Restaurace po 19:00 uzavřená,takže jsme museli do města.
  • Karel Tůma

    ?

    jednotlivec, 17. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásný výhled z pokoje.
    • Velmi špatně odhlučněné pokoje, TV ,řeč i jiný hluk od sousedů i z jiných pater jako by byly v našem pokoji. Manželská postel dělená příčkou. Matrace proleželé. Prasklé umyvadlo i dlažba v koupeně. Rybenky v koupelně. Malá TV. Nedostali jsme drink na uvítanou.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. prosince 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • NESVORNÝ Oldřich

    ?

    jednotlivec, 4. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • lokalita, výhled, wellness, strava
    • horší komunikace mezi personálem jako např. neposkytnutí informace o koncertě v době slavnostní večeře, nezaregistrování prodloužené doby odjezdu do 12 hod. u pobytového balíčku
    Wellness hotel Jean de Carro

    Odpověď od hotelu

    Wellness hotel Jean de Carro

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste se rozhodli strávit Velikonoce právě v našem hotelu. Velice nás mrzí, že jste hodnotili komunikaci s personálem jako horší, jelikož koncert byl jako překvapení pro klienty a toto překvapení nemělo být prozrazeno do poslední chvíle! Koncert nebyl placený v rámci žádného balíčku. Byla to iniciativa našeho hotelu, jak zpříjemnit klientům velikonoční pobyt. přeji hezký den Renata Mašatová, manager hotelu Jean de Carro

  • Ivan Vičar

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Dopitová

    ?

    dospělý pár, 27. října 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    bylo zde příjemně, ale vždy je co zlepšovat.
  • Zuzana Robková

    ?

    jednotlivec, 27. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • VSTŘÍCNOST PERSONÁLU
  • Michal Filip

    ?

    dospělý pár, 16. února 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý hotel s úžasným výhledem přímo lázeňské centrum Karlových Varů.Za obdobnou cenu 3500,-Kč/výkend pro dva byl jel znovu...S pozdavem!!! Filip
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení