Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 651 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (329)

Filtry

  • Vladimír Maňas

    ?

    jednotlivec, 27. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup lázeňských
    • Nedostačující výběr objednávané stravy
      s její složení; velmi strohá nabídka salátů a jejich omezené množství (později příchozí museli salát oželet)
      Absence nabídky polévky při večeři
      Snídaně:
      -liknavost personálu při doplňování
      - jen jedna nabídka teplého jídla, navíc v omezeném množství
      - samotná nabídka velmi chudá
      -domácí oblečení ženského personálu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je spise jako lepsi ubytovna.
      Masaz lavovymi kameny super!
      Okoli a tury, je na co koukat.
    • Komunikace na recepci slaba...
      Jidlo - polopenze, nevyhovujici, napr. ryze se nedala ani jist...salat s tunakem vyklepnuta konzerva..
      Wellnes bych to nenazyvala, spis rehabilitace..meditacni hudba nikde, klid po procedure nikde, brusinkova koupel z polskeho samponu brusnica, nefungujici stroj na lymfodrenaz "kdyz tomu verite tak to funguje"
      Pri desti, nemoznost sedet venku..nerozlivate ani Rulandske sede...na vinny kraj, dost malo
  • vaclav pavlis

    ?

    jednotlivec, 3. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alexandra Šefránková

    ?

    jednotlivec, 21. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Slabá úroveň recepce. Nemohli jsme si přikoupit proklamované župany, s tím, že jsme si měli přivézt své. Písemně to prý sdělili jen klientům, kteří si pobyt objednali pobyty přímo v hotelu, nikoliv přes cestovku. Pronájem županů nám byl nabídnut až ve čtvrtek k večeru, což už nemělo smysl. Dále slečna recepční tvrdila, že v budově není knihovna, i když je a docela kvalitně zásobená. Nedostatky recepčních služeb byly značné, slečna to odůvodňoval tím, že je v této práci začáteční. Vysoce hodnotíme procedury i přístup zdravotníků a také klid a čistotu v prostorách hotelu. Stravovací režim byl jednoduchý, ale velmi dobře zorganizovaný, nikdy jsme nemuseli sedět u stolu s cizími lidmi, jídlo bylo většinou chutné.
    • léčebné procedury
      klid v hotelu
      domácí atmosféra
      nádherné procházky
    • služby a minimální informace ze strany recepce
  • Jarmila Kučerová

    ?

    jednotlivec, 9. dubna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Josef Havlicek

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobré
    • Hotelové pokoje nemají klimatizaci
      Manželské postele představují dvě samostatné postele přiřazené k sobě
      Matrace postelí neodpovídají požadované kvalitě lázanského prostředí
  • Jana Sovová

    ?

    jednotlivec, 1. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt se nám líbil byli jsme spokojeni příjezdem příště z pozdravem Sovova
  • Vladimír RNDr. Maňas

    ?

    jednotlivec, 22. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarka Limpauchová

    ?

    jednotlivec, 25. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Svědíková

    ?

    jednotlivec, 14. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení