Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 651 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (87)

Filtry

  • Irena Cujanová

    ?

    dospělý pár, 17. května 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jeden z nejhorších pobytů v celem mem zivote. Lazensky bazén se studenou vodou, ze kterého jsem chytla nachlazení.... A vanu s olejem si doma muzu udělat i sama. Ubytováni za 1600kc na osobu v pokoji, který je skoro menší mez koupelna raději ani nekomentuji.... Restaurační zařízení bych přirovnala ke stravování ve školní jídelně, kde si při příjezdu ani nemůžete vybrat co chcete. Je mi 30let a v zivote se mi nestalo, ze bych na hotelu musela jist to, co mi řeknou a ne to co chci.... Celkove bych tento "hotel" přirovnala k lepší ubytovně!!!! Vybaveni pokoje hrubě pod standard... Ve meste Lednice najdete hotely, které stoji 1400kc na pokoj standard, který bych přirovnala k luxusnímu pokoji.
    • Všechno!!!!!
      Hlavne cena k ubytovacimu poměru!!!!
    Lázeňský hotel Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Perla

    Dobrý den paní Čujanová,
    moc mě mrzí, že se Vám pobytu u nás nelíbil. Dovolte mi, abych se k Vašim poznámkám vyjádřila.
    Bazén má teplotu 30-31°C. Náš bazén je rehabilitační ne termální. Pokud jste chtěla teplotu vody kolem 40°C pak musíte hledat termální lázně.
    Velikost pokojů splňuje standardy dle certifikace hotelu*** superior.
    Co se stravy týče, tak pokud je mi známo objednala jste si polopenzi. Lázně nedisponují standardním restauračním zařízením, ale pouze lázeňskou jídelnou. V tomto případě tedy není možné reagovat na objednávku jídla, tak jako v klasické restauraci. V den příjezdu máte předvolenou stravu, na další dny si pak můžete jídlo zvolit. Menu "á la card" nenabízíme, a pokud bychom jej nabízeli, určitě by nebylo za cenu polopenze.
    Cena ubytování se pohybuje od 690 Kč do 1 000 Kč za os. a noc podle druhu pobytu. Osobně jsem většinu ubytovacích zařízení v Lednici v rámci spolupráce sama navštívila, a dle mého osobního názoru je ubytování v lázeňském domě Perla více než dobré.
    Možná jste zvyklá na jiný standard, ale za naše zařízení musím říct, že je zde útulno, čisto a máme zde kvalitní personál. Pokud potřebujete větší pokoje a luxus, budete muset asi příště hledat v jiné kategorii ubytování.
    S přáním hezkého dne
    Petra Kalců
    vedoucí péče o klienta
    Lázně Lednice

  • Ivana Chaoui

    ?

    mladý pár, 22. září 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lazne Lednice, je velmi pekne nove zarizeni. Velmi nas nadchly masaze a ruzne procedury. Osetruciji sestry byly prijemne a pratelske. Ovsem velmi jsme byli zklamani s obsluhou v restauraci a jidlem celkove. Myslim se, ze prezentace by mela byt na vyssi urovni a chovani personalu v restauraci a kavarne take.
  • Vladimír Maňas

    ?

    jednotlivec, 27. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup lázeňských
    • Nedostačující výběr objednávané stravy
      s její složení; velmi strohá nabídka salátů a jejich omezené množství (později příchozí museli salát oželet)
      Absence nabídky polévky při večeři
      Snídaně:
      -liknavost personálu při doplňování
      - jen jedna nabídka teplého jídla, navíc v omezeném množství
      - samotná nabídka velmi chudá
      -domácí oblečení ženského personálu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je spise jako lepsi ubytovna.
      Masaz lavovymi kameny super!
      Okoli a tury, je na co koukat.
    • Komunikace na recepci slaba...
      Jidlo - polopenze, nevyhovujici, napr. ryze se nedala ani jist...salat s tunakem vyklepnuta konzerva..
      Wellnes bych to nenazyvala, spis rehabilitace..meditacni hudba nikde, klid po procedure nikde, brusinkova koupel z polskeho samponu brusnica, nefungujici stroj na lymfodrenaz "kdyz tomu verite tak to funguje"
      Pri desti, nemoznost sedet venku..nerozlivate ani Rulandske sede...na vinny kraj, dost malo
  • Helen Pozdnyakowa

    ?

    ostatní, 13. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • obaly, procedury jsou fajn, sestřičky ktere dělali procedury velmi dobře e chovali s nami,
    • jidlo a servirky, každy kus hlidali, abysme ne snědli zbytečny chlebiček, bylo protivne že nam tykali do nosu vzory jak mame dřět talíř, nikde ve světě není takoveho, pro vegetariany vubec nic v jidelnym listku, jen maso před spankem, slibili brokolice přišti večer, nedostala jsem, davila jsem si smaženym syrem, vstah k cizincum zvlaštni, někdy se chtělo řict -omlouvame se že jsme přijeli v vam odpočnout, mamince do inhalace nenalili vody, procedury my jsme nabizeli nam sami, s nami jel souhlasili, nechapu na co byla prohlidka u lekaře.
  • Alexandra Šefránková

    ?

    jednotlivec, 21. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Slabá úroveň recepce. Nemohli jsme si přikoupit proklamované župany, s tím, že jsme si měli přivézt své. Písemně to prý sdělili jen klientům, kteří si pobyt objednali pobyty přímo v hotelu, nikoliv přes cestovku. Pronájem županů nám byl nabídnut až ve čtvrtek k večeru, což už nemělo smysl. Dále slečna recepční tvrdila, že v budově není knihovna, i když je a docela kvalitně zásobená. Nedostatky recepčních služeb byly značné, slečna to odůvodňoval tím, že je v této práci začáteční. Vysoce hodnotíme procedury i přístup zdravotníků a také klid a čistotu v prostorách hotelu. Stravovací režim byl jednoduchý, ale velmi dobře zorganizovaný, nikdy jsme nemuseli sedět u stolu s cizími lidmi, jídlo bylo většinou chutné.
    • léčebné procedury
      klid v hotelu
      domácí atmosféra
      nádherné procházky
    • služby a minimální informace ze strany recepce
  • Josef Havlicek

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobré
    • Hotelové pokoje nemají klimatizaci
      Manželské postele představují dvě samostatné postele přiřazené k sobě
      Matrace postelí neodpovídají požadované kvalitě lázanského prostředí
  • Marta Vodáková

    ?

    jednotlivec, 6. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt za nabízené služby dosti drahý
    • neomezený vstup do bazénu
    • nedá se říct, že by se nám něco vyloženě nelíbilo
  • Jarmila Hnátková

    ?

    skupina přátel, 19. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v pěkných pokojích
      lázeňské služby velmi dobré
      personál lázní velmi ochotný
      příjemné místo na procházky
      celkově byl pobyt dobrý
    • snídaně dobré
      nemožnost výběru večeře první večer
      večeřena další večer musela být objednána předem, strava ale spíše jako v jídelně
      bufet malý a obsazený,málo míst
      obsluha na recepci a v bufetu dost rozpačitá a neosobní
    Lázeňský hotel Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Perla

    Dobrý den paní Hnátková,
    velice děkujeme za Vaše hodnocení. Chtěla bych jen podotknout, pokud jde o stravu, že jsme lázeňské zařízení a naše stravování probíhá v lázeňské JÍDELNĚ. V žádné případě se nejedná o restauraci, proto i služby jsou tomu přizpůsobeny. Výběr jídla na první den opravdu není možný, ale pokud byste přeci jen trvala, že si chcete vybrat, rádi Vám vyhovíme a pošleme Vám aktuální jídelníček. Vybrat si však budete muset opět min. 1 den předem. Co se prostoru, ve kterém probíhá stravování týká, pak s Vámi musím souhlasit, že jídelna má opravdu menší kapacitu, než je kapacita ubytovací (cca o 20 míst při standardním rozmístění). Nicméně se prakticky nestává, že by si hosté neměli kam sednout. Snídaně probíhají v dostatečném časovém rozmezí od 7:30-10:00, tudíž si každý najde tu svou hodinu, kdy na snídani přijde.
    Je pro mě těžké posoudit rozpačitost a neosobnost naší obsluhy na recepci a v baru. Náš personál se snaží chovat vstřícně a profesionálně. Jedná se však o osobní pocity a není vyloučeno, že Vám jejich přístup mohl připada neosobní či rozpačitý. Určitě se vynasnažíme, aby Vaše příští návštěva byla bez chybičky.
    S pozdravem

    Petra Kalců
    Lázně Lednice

  • Alena Hořejší

    ?

    skupina přátel, 14. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné okolí a možnost návštěvy památek, celkem příjemný personál
    • 1.) Jídlo:
      - na úrovni bývalého režimu
      - malý výběr u snídaně.
      Vadilo nám, že strava se zakládala převážně na hranolkách, polévka chutná, ale tučná na večer ( smetana )
      2.) Nemožnost si přiobjednat si procedůry, které v balíčku byly v krátkém čas.horizontu.
    Lázeňský hotel Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Perla

    ad 1) K úrovni jídla "bývalého režimu" se nebudu vyjdřovat, protože si myslím, že je to subjektivní názor. Většina hostů je u nás se stravováním spokojena. Pokud jde o výběr, pak hosté mohou vybírat ze 4 druhů jídla a to jak na oběd tak i na večeři. Je tedy jen na Vás zda si zvolíte oběd či večeři s hranolkami nebo něco lehčího, je zde nabídka i redukční diety. Pokud jde o snídaně, tak jsou zde cereálie, jogurty, ovoce, šunka, salám, sýr, vajíčka, párečky, pomazánky, marmelády a sladké pečivo. Myslím si, že výběr je dostatečně pestrý.
    Všem hostům při potvrzení pobytu doporučujeme objednat si procedury alespoň týden před nástupem na pobyt. Na místě už je většinou nabídka procedur na doobjednání omezená. Největší problém nastává u masáží a tělových kúr, které jsou časově náročnějších.Doporučuji tedy pro větší spokojenost objednávat procedury předem.