Recenze

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 139 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (204)

Filtry

  • MgA. Jaroslav Černý

    ?

    jednotlivec, 21. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    poklidné až ospalé
    procedury proběhly vždy dle naplánovaného rozvrhu
    skvělá nápadítá kuchyně - nedobrá káva
    střídající nastupný čas a přestávky návštěvy bazénu s chlorovanou teplou vodu - KAŽDÝ DEN JINAK
    abychom okusili co to je MRTVÉ MOŘE NA DOSAH RUKY připlatili jsme si namísto perličkovbé kopupele koupel Jodobromovou - jinak bycho se koupali v chlorované vodě a to mohu kdykoliv doma - prostě Mrtvé moře je jenom reklamní trik
    Lázeňský dům Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Perla

    Dobrý den, pane Černý,
    děkujeme za hodnocení našich služeb. Mrtvé moře je myšleno v souvislosti s jodobromovými koupelemi, které máme zahrnuté v pobytových balíčcích i samostatně jako proceduru. Nikde opravdu neuvádíme, že bychom náš rehabilitační bazén měli naplněný jodobromovou vodou, čili reklamní trik to opravdu není. Naopak, ani nepřemýšlíme o tom, že bychom s tak vzácným pramenem napustili náš bazén, neboť by v něm nešlo dost dobře plavat a voda by se velmi rychle kazila. Jodobromové koupele se předepisují na základě konzultace s lékařem, jedná o léčebnou proceduru. Jodobromový léčivý pramen je přírodní, ukrytý 1 250 m pod zemí a k nám do lázní přiváděn z vrtu. Jodobromový pramen je díky obsahu jódu jeden z nejkvalitnějších v celé Evropě a složením se podobá Mrtvému moři. V naší nabídce je pobyt, který má název Jodobromový pramen, který je cílený na tyto koupele. Je mi líto, že jste si pobyt neužil podle Vašich představ. Děkujeme
    Pivodová Lucie, LD Perla

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • jídlo
  • Hana Fleková

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota,vybavenost perfekt!!!!.Personál profes.milý ochotný.Prostředí krásné,vše udržované.Snaží se!!!!!!
    • Malý výběr u snídaně,dosti chudý šved.stůl. Pečivo nebylo vždy čerstvé.Bábovky,záviny a jiné kupované,ne domácí jako v některých zařízení od SPA.Večeře,malé porce a chtělo by to větší výběr alespoň 5 jídel. U tohohle zařízení negativně hodnotím stravu k poměru ceny za pobyt a zkušeností s jiným zařízením v SPA kde jídlo a porce+ výběr byl na úrovni špičkové!!!!
  • Mgr. Danuše Bartková

    ?

    jednotlivec, 2. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Klidná relaxace, úslużnost personálu
    • Úslužnost personálu , dochvilnost procedur, čistota prostředí, estetika,
    • Malá nabídka snídaňového bufetu, vhodné jen pro odpočinek a relax,
  • Hrda Gabriela

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kvalita stravy
  • PhDr. Drahomíra Vránová

    ?

    jednotlivec, 18. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Malé "rodinné" obsazení hotelu působí velmi pohodově a poklidně.
    • měla jsem pocit, že prostory kavárny a b baru jsou zbytečně prostorné a neobsazované. Zato mi tam chybělo menší kadeřnictví a lékárna.
  • Alena Herinková

    ?

    dospělý pár, 23. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochotný personál a příjemné protředí.
    • V den odjezdu, kdy musíte do 10:00 hod. opustit pokoj , jsme měli naplánované dvě procedury, což bylo pro nás dost náročné a odjížděli jsme po procedurách unaveni.
  • Jiří Uryč

    ?

    dospělý pár, 23. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • parkování při příjezdu je trochu chaotické než se obdrží karta .
    Lázeňský dům Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Perla

    Dobrý den,
    všem klientům 14 dní před nástupem zasíláme informaci, že si při příjezdu na recepci vyzvednout parkovací kartu. Bez ní není možné se na naše parkoviště dostat. Děkujeme za hodnocení.

  • Lenka Szurmanová

    ?

    jednotlivec, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Průměrný hotel, starší provedení, ale čistý, jídlo průměrné - snídaně každý den stejné, večeře nic moc, kvalita ne vždy odpovídá ceně.
    • jednoduše, ale účelně zařízený pokoj s dostatkem úložného prostoru, výborné procedury, velmi milý personál
    • jídlo průměrné až podprůměrné, snídaně stále stejné, večeře velmi průměrné, na baru žádný výběr dezertů,
      v koupelně polorozbitá zástěna ve sprchovém koutě, uvolněné prkénko WC
    Lázeňský dům Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Perla

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení pobytu. Je mi líto, že jste nebyla se snídaní spokojená, nicméně nabízíme poměrně rozšířenou nabídku. Najdete zde teplý raut (míchaná vajíčka nebo volské oko, slanina, párky, klobásky), zeleninový tác ( papriky, okurky, rajče), uzeninový bar ( šunka, salám, uzené, rolády), sýrový bar ( 3 druhy tvrdých sýrů), několik druhů pečiva, čerstvě rozpečené sladké pečivo, jogurty, müsli, čerstvé ovoce, několik druhů kávy, ovocné džusy, široký výběr čajů a mnoho dalšího. Na každý den je možnost si tedy vybrat cokoliv z této rautové nabídky. Na večeře si vybíráte ze tří nabídek menu + předkrm. Ve výběru byla mimo jiné kuřecí roláda s pistáciemi, pstruh pečený na bylinkách, svíčková, kuřátko v podmáslí, to mi opravdu nepřijde, jako podprůměrná nabídka. Mrzí nás, že Vám u nás nechutnalo, v těchto případech jsem v lázních já, vedoucí péče o klienta a mohla jste za mnou kdykoliv přijít, určitě bychom našli cestu, jak Vaše potřeby uspokojit. Uvedené závady samozřejmě dáme ihned do pořádku! Děkuji a doufám, že i přes nespokojenost s gastronomií, se Vám u nás líbilo.
    Pivodová Lucie
    LD Perla

  • Dagmar Nespěšná

    ?

    skupina přátel, 30. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byly s kamarádkou spokojené.
    • Procedury, čistota, milý personál
    • Délka procedur (mohly být delší), odhlučněnost hotelu není moc dobrá, nabídka jídel (chutné jídla, ale na večeři smažená bych nevolila)
    Lázeňský dům Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Perla

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Délka procedur je uváděna u každé procedury, kterou máme uvedenou i na webových stránkách. Je možnost si připlatit a prodloužit např. masáže. Koupele a zábaly jsou časovány tak, aby byl efekt co nejlepší a nezasahovalo to přitom do kontraindikací. Na večeři nabízíme výběr ze 3 jídel, minimálně dvě z toho smažená nejsou.
    Děkujeme a přeje krásné jarní dny.
    LD Perla