Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 651 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (87)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 8. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Kejíková

    ?

    jednotlivec, 14. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Mám malé dítě a ve velké míře jsme si užily bazénu. Bazén, který je skoro celodenně k dispozici byl příjemným zpestřením pobytu s malým dítětem. Voda v bazénu byla velmi příjemná.
      Dostatečně bohatá snídaně.
    • Personál nedostatečně informuje a procedurách.Částečná masáž (celých zad) 15minut je málo. Než si paní naolejovala ruce, tak masáž už skončila. Jednou z procedur, kterou jme měli zaplacenou, byla i vířivka. z personálu nikdo nepřišel, tak vířivku zapnul recepční. O ukončení procedury se nikdo nepostaral.
  • Marie Břečková

    ?

    dospělý pár, 20. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu
      možnost využívání bazénu
      vyběr jídel a stování
    • půjčování županů za poměrně vysokou peněžní částku
  • Jindřich Simandl

    ?

    ostatní, 29. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byl spokojen.
    • Vemi dobré časování procedur, provádění procedur, volný přístup do bazenu a servis v četně kvality jídla.
    • Neučinné chlazení ledničky, špatný odtok z umyvadla.
  • Pavla Vorlová

    ?

    ostatní, 2. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechen personál byl velice příjemný.
    • Ocenily bychom, kdyby elektrovláček stavěl před vchodem do lázní. Maminka špatně chodi. Chyběla nám též jednodušší doprava do Mikulova. Dvakrat jsme požadovaly na recepci informace. Byli velice slušní, nicméně nás odkazali na internet. Nevěděli ani, kde staví elektrovláček.
  • Vladimír Maňas

    ?

    jednotlivec, 27. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup lázeňských
    • Nedostačující výběr objednávané stravy
      s její složení; velmi strohá nabídka salátů a jejich omezené množství (později příchozí museli salát oželet)
      Absence nabídky polévky při večeři
      Snídaně:
      -liknavost personálu při doplňování
      - jen jedna nabídka teplého jídla, navíc v omezeném množství
      - samotná nabídka velmi chudá
      -domácí oblečení ženského personálu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 26. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V Lázeňském hotelu Perla jsme byly s kamarádkou již podruhé a příští rok se chystáme znovu. To potvrzuje, ,že pobyt byl perfektní.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je spise jako lepsi ubytovna.
      Masaz lavovymi kameny super!
      Okoli a tury, je na co koukat.
    • Komunikace na recepci slaba...
      Jidlo - polopenze, nevyhovujici, napr. ryze se nedala ani jist...salat s tunakem vyklepnuta konzerva..
      Wellnes bych to nenazyvala, spis rehabilitace..meditacni hudba nikde, klid po procedure nikde, brusinkova koupel z polskeho samponu brusnica, nefungujici stroj na lymfodrenaz "kdyz tomu verite tak to funguje"
      Pri desti, nemoznost sedet venku..nerozlivate ani Rulandske sede...na vinny kraj, dost malo
  • Pavla Bugyiová

    ?

    jednotlivec, 25. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Krannich

    ?

    jednotlivec, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení