Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 633 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (632)

Filtry

  • Irena Cujanová

    ?

    dospělý pár, 17. května 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jeden z nejhorších pobytů v celem mem zivote. Lazensky bazén se studenou vodou, ze kterého jsem chytla nachlazení.... A vanu s olejem si doma muzu udělat i sama. Ubytováni za 1600kc na osobu v pokoji, který je skoro menší mez koupelna raději ani nekomentuji.... Restaurační zařízení bych přirovnala ke stravování ve školní jídelně, kde si při příjezdu ani nemůžete vybrat co chcete. Je mi 30let a v zivote se mi nestalo, ze bych na hotelu musela jist to, co mi řeknou a ne to co chci.... Celkove bych tento "hotel" přirovnala k lepší ubytovně!!!! Vybaveni pokoje hrubě pod standard... Ve meste Lednice najdete hotely, které stoji 1400kc na pokoj standard, který bych přirovnala k luxusnímu pokoji.
    • Všechno!!!!!
      Hlavne cena k ubytovacimu poměru!!!!
    Lázeňský hotel Perla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Perla

    Dobrý den paní Čujanová,
    moc mě mrzí, že se Vám pobytu u nás nelíbil. Dovolte mi, abych se k Vašim poznámkám vyjádřila.
    Bazén má teplotu 30-31°C. Náš bazén je rehabilitační ne termální. Pokud jste chtěla teplotu vody kolem 40°C pak musíte hledat termální lázně.
    Velikost pokojů splňuje standardy dle certifikace hotelu*** superior.
    Co se stravy týče, tak pokud je mi známo objednala jste si polopenzi. Lázně nedisponují standardním restauračním zařízením, ale pouze lázeňskou jídelnou. V tomto případě tedy není možné reagovat na objednávku jídla, tak jako v klasické restauraci. V den příjezdu máte předvolenou stravu, na další dny si pak můžete jídlo zvolit. Menu "á la card" nenabízíme, a pokud bychom jej nabízeli, určitě by nebylo za cenu polopenze.
    Cena ubytování se pohybuje od 690 Kč do 1 000 Kč za os. a noc podle druhu pobytu. Osobně jsem většinu ubytovacích zařízení v Lednici v rámci spolupráce sama navštívila, a dle mého osobního názoru je ubytování v lázeňském domě Perla více než dobré.
    Možná jste zvyklá na jiný standard, ale za naše zařízení musím říct, že je zde útulno, čisto a máme zde kvalitní personál. Pokud potřebujete větší pokoje a luxus, budete muset asi příště hledat v jiné kategorii ubytování.
    S přáním hezkého dne
    Petra Kalců
    vedoucí péče o klienta
    Lázně Lednice

  • Vladimír Maňas

    ?

    jednotlivec, 27. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup lázeňských
    • Nedostačující výběr objednávané stravy
      s její složení; velmi strohá nabídka salátů a jejich omezené množství (později příchozí museli salát oželet)
      Absence nabídky polévky při večeři
      Snídaně:
      -liknavost personálu při doplňování
      - jen jedna nabídka teplého jídla, navíc v omezeném množství
      - samotná nabídka velmi chudá
      -domácí oblečení ženského personálu
  • Ivana Chaoui

    ?

    mladý pár, 22. září 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lazne Lednice, je velmi pekne nove zarizeni. Velmi nas nadchly masaze a ruzne procedury. Osetruciji sestry byly prijemne a pratelske. Ovsem velmi jsme byli zklamani s obsluhou v restauraci a jidlem celkove. Myslim se, ze prezentace by mela byt na vyssi urovni a chovani personalu v restauraci a kavarne take.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je spise jako lepsi ubytovna.
      Masaz lavovymi kameny super!
      Okoli a tury, je na co koukat.
    • Komunikace na recepci slaba...
      Jidlo - polopenze, nevyhovujici, napr. ryze se nedala ani jist...salat s tunakem vyklepnuta konzerva..
      Wellnes bych to nenazyvala, spis rehabilitace..meditacni hudba nikde, klid po procedure nikde, brusinkova koupel z polskeho samponu brusnica, nefungujici stroj na lymfodrenaz "kdyz tomu verite tak to funguje"
      Pri desti, nemoznost sedet venku..nerozlivate ani Rulandske sede...na vinny kraj, dost malo
  • Helen Pozdnyakowa

    ?

    ostatní, 13. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • obaly, procedury jsou fajn, sestřičky ktere dělali procedury velmi dobře e chovali s nami,
    • jidlo a servirky, každy kus hlidali, abysme ne snědli zbytečny chlebiček, bylo protivne že nam tykali do nosu vzory jak mame dřět talíř, nikde ve světě není takoveho, pro vegetariany vubec nic v jidelnym listku, jen maso před spankem, slibili brokolice přišti večer, nedostala jsem, davila jsem si smaženym syrem, vstah k cizincum zvlaštni, někdy se chtělo řict -omlouvame se že jsme přijeli v vam odpočnout, mamince do inhalace nenalili vody, procedury my jsme nabizeli nam sami, s nami jel souhlasili, nechapu na co byla prohlidka u lekaře.
  • vaclav pavlis

    ?

    jednotlivec, 3. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radim Žáček

    ?

    mladý pár, 20. května 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra Hadáčková Kalábová

    ?

    dospělý pár, 25. března 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alexandra Šefránková

    ?

    jednotlivec, 21. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Slabá úroveň recepce. Nemohli jsme si přikoupit proklamované župany, s tím, že jsme si měli přivézt své. Písemně to prý sdělili jen klientům, kteří si pobyt objednali pobyty přímo v hotelu, nikoliv přes cestovku. Pronájem županů nám byl nabídnut až ve čtvrtek k večeru, což už nemělo smysl. Dále slečna recepční tvrdila, že v budově není knihovna, i když je a docela kvalitně zásobená. Nedostatky recepčních služeb byly značné, slečna to odůvodňoval tím, že je v této práci začáteční. Vysoce hodnotíme procedury i přístup zdravotníků a také klid a čistotu v prostorách hotelu. Stravovací režim byl jednoduchý, ale velmi dobře zorganizovaný, nikdy jsme nemuseli sedět u stolu s cizími lidmi, jídlo bylo většinou chutné.
    • léčebné procedury
      klid v hotelu
      domácí atmosféra
      nádherné procházky
    • služby a minimální informace ze strany recepce
  • Jarmila Kučerová

    ?

    jednotlivec, 9. dubna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení