Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 215 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    82%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (215)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Budova Friedland je velmi pekna i pekne zarizena. Uvitali bychom pripadnou moznost suseni mokreho obleceni. Pobyt jsme spojili s bezkovanim a bohuzel pocasi moc nepralo a byli jsme promoknuti. Stacil by uplne skladaci susak ukryty napr. ve skrini.
    • Hlavni recepce v Hotelu Novy dum, resp. hlavni vstup by si zaslouzil rekonstrukci, automaticky otevirane dvere jsou temer standard. Na prvni pohled se vybavi 80. leta. Je to skoda, jelikoz vybaveni je celkem nove a personal je mily.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Jirků

    ?

    jednotlivec, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klidné lázně, vstřícný personál, vše na jednom "dvorku".
    • Není co.
  • Ivana Špetláková

    ?

    jednotlivec, 2. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Absolutní klid! Jinak perfektní čistota, ochotný personál.
    • Trochu nás zklamala nás večeře, u které jsme vzhledem k ceně předpokládali, že zahrne nealko nápoje.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi hodně! Skvělé jídlo, hezké bydlení, sauna, procedury, Jizerky :-)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 8. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli s pobytem spokojeni a splnil naše očekávání. Za problematické považujeme řešení vstupních prohlídek, kde trochu vázla organizace. Možná to bylo také tím, že bylo nedělní odpoledne
    • Přístup personálu při jednotlivých procedůrách.
    • V určitých časech není zcela jednoduché najít volná místa v jidelně pro dvojici.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 3. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná pestrá strava, velmi příjemný a ochotný personál.
    • Stav některých objektů.
  • Martina Hýsková

    ?

    jednotlivec, 18. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Bednářová

    ?

    jednotlivec, 24. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi špatná organizace, procedury naplánované v době oběda, který nám již nebyl vydán a nikdo nás neinformoval o časovém rozmezí výdeje obědu.
      Procedury měli navazovat na sebe...nenavazovaly. po koupeli jsem skoro hodinu čekala neoblecena na lehatku na antistresovou, ktere jsem se nedockala, jen 3/4 hodinoveho simrani obliceje...
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Vážená paní Bednářová,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, jelikož můžeme provést opatření, aby se tato situaci již neopakovala.
    Naplánování procedur u tohoto pobytu "Den pro sebe" je v režii klienta, aby si zvolil procedury v časech, jaké mu vyhovují.
    Čas obědů je od 12:00 do 13:30 hod. Po této době se již obědy nepodávají Z důvodu toho, že jste o této skutečnosti nebyla dle Vašich slov informovaná, tak Vám částka za nevyčerpané služby(oběd) bude prostřednictvím Spa.cz(zprostředkovatel Vašeho pobytu) navrácena.
    S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator Spa Resort Libverda