Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 31 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (19)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 15. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnotíme pobyt jako jeden z nejlepších ,co jsme za uplynulé roky absolvoval i.
    • Viz hodnocení.
    • Řešít jiný způsob označení na ruce.
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení!
    S pozdravem
    Tým Spa Resortu Libverda

  • Hana Vavřenová

    ?

    ostatní, 28. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Monika Míková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 27. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Uspokojilo to naše potřeby, že rodina mohla být na Vánoce spolu
    • Všichni z personálu byli velmi milí a ochotní
    • Každá procudúra a jídlo je v jiné budově, ale trochu pohybu neuškodí.
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Dobrý den, velice děkujeme za pět hvězdiček a jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo. Budeme rádi za další návštěvu. Přejeme krásný den.

  • Ján Brix

    ?

    ostatní, 21. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav

    ?

    rodina se staršími dětmi, 24. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zuzana Vejdělková

    ?

    ostatní, 8. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný a ochotný personál
    • Hezké ubytování, příjemný relax
    • Škoda že počasí úplně nevyšlo.
  • Malířová Ludmila

    ?

    ostatní, 26. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Lebedová

    ?

    ostatní, 30. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ubytování
    • strava
  • Simona Zochová

    ?

    ostatní, 29. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál ve wellness byl moc sympatický a ochotný !!

      Škoda, že lázně Libverda, tak upadají, asi by byla lepší výměna vedení - s nástupem někoho s ekonomickým myšlením !!!!
      ===============================

      Jinak jak jsou malé, tak jsou krásné :) :) :)
    • Personál v sektoru stravování a obsluha recepce - NOVÝ DŮM, bylo dost slabé - potřebovalo by lepší zapracování :) Jinak jídlo - jak ve školní jídelně.... :(.
  • Marie Lissnerová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 4. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Zábal do banánových listů a aroma masáž. Zjistěte prosím na recepci jména pracovnic které sloužily v sobou a neděli 30.a 31.5.na wellnesu a ještě jim jednou ze nás znovu poděkujte .Byly bezvadné. Děkuji Marie Lissnerová
    • Nelíbilo se mi,že nebyl dodržen balíček,který jsem objednala pro sebe a mé dvě dcery.Nevím proč je tam konzultace s lékařem,když balíček je daný. Je to snad proto,aby to vypadalo profesionálně? Žádnou konzultaci jsme neměly.Místo aroma koupele jsme obdržely uhličitou koupel,o které si myslím, že do takového balíčku nepatří. Tajskou olejovou masáž prováděl pracovník,který to podle mého soudu dobře neovládá.Rovněž zábal do banánových listů u kterého byla jedna z mých dcer nebyla dobrá. Já a moje druhá dcera jsme byly u pracovnice která měla ten den službu na wellnesu a ta byla výborná..Bohužel jsem se nezeptala na jména,ale to zjistíte na recepci,kam jsem odevzdala potvrzený rozpis služeb.V neděli 31.5. jsme měly místo podvodní masáže aroma masáž kterou prováděla místo zmíněného pracovníka jiná paní,která byla úžasná. S tou jsme byly všechny tři velmi spokojené.Rovněž ji najdete na rozpisu.Toto sdělení vám píši,aby toto nepotkalo další klienty,kteří k vám přijedou,Já vás rozhodně nemohu doporučit někomu známému .Přeji hezký den Marie Lissnerová. Ještě připojuji,ráda bych od vás obdržela odpověď.