Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 31 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (9)

Filtry

  • Anna khierová

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Budova Friedland je velmi pekna i pekne zarizena. Uvitali bychom pripadnou moznost suseni mokreho obleceni. Pobyt jsme spojili s bezkovanim a bohuzel pocasi moc nepralo a byli jsme promoknuti. Stacil by uplne skladaci susak ukryty napr. ve skrini.
    • Hlavni recepce v Hotelu Novy dum, resp. hlavni vstup by si zaslouzil rekonstrukci, automaticky otevirane dvere jsou temer standard. Na prvni pohled se vybavi 80. leta. Je to skoda, jelikoz vybaveni je celkem nove a personal je mily.
  • Ludmila Kinkorová

    ?

    jednotlivec, 23. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vynechala jsem hodnocení okolí, protože na to roční období a délka pobytu 3 dny není vhodné, nelze objektivně posoudit.
    • Krajina kolem lázní
      Ubytování - čistota, stylové zařízení pokoje ve vile
      Vybavení pokoje
      Výborná kuchyně
      Čistota lázeňských prostorů
      Chování personálu
    • Chybělo mi odvětrání WC
      Není odkládací plocha v koupelně (například na toaletní tašku)
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Vážená paní Kinkorová,

    děkuje za Vaši zpětnou vazbu. Vaše hodnocení nám pomůže naše služby neustále zlepšovat.

    S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator

  • Alena Špaňková

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi pěkné čisté a útulné ubytování.
      Výborná strava, příjemné prostředí jídelny. Příjemný personál na procedurách.
    • Nedostupnost welnes centra, které jsme měli přímo v pensionu. Při příjezdu již bylo zcela obsazené měsíc dopředu.
      Uvítali bychom sladění termínů na procedury, když se jednalo o pobyt pro dva.
  • Dagmar Severová

    ?

    jednotlivec, 3. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné okolí ,udržovaný park a opravené budovy včetně vybavení.Výborná kuchyně s velkým výběrem a množství jídla.Doporučuji.
  • Eva Štědrá

    ?

    jednotlivec, 27. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jediné co bylo špatné je organizace ve stravování,malý výběr hlavního chodu i se nám stalo,že nebylo maso v omáčce,tak jsme si daly těstoviny jen s omáčkou,málo ovoce.Cedulky nebyly u jídla.Byla jsem v Libverdě před 2 lety a to jsme se měly královsky,ale letos stravování špatný.Jinak ostatní perfekní,rádi se tam vrátíme
  • Barbora Košková

    ?

    jednotlivec, 27. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově skvělý dojem, určitě se do Libverdy vrátíme.
    • krásná příroda, upravené a čisté městečko, spousta turistických tras v okolí, možnost podniknout zajímavé výlety po okolí, je vidět, že lázně se průběžně opravují, areál je upravený, každý rok je něco nového, dokonalá čistota, pár pávů je skvělá atrakce
    • mezi procedurami se musí přecházet venkem, což je trochu nepraktické, Nový dům je v porovnání s dalšími stavbami v areálu skutečně ošklivý, procedury na sebe občas nenavazovaly (jednou se dokonce překrývaly), špatná komunikace mezi recepcí a procedurami, nejednotný a nemoderní způsob vstupů a identifikace(do jídelny jsou jen jakési papírky, které nikdo nekontroluje, do pokoje jsou karty, na procedury další papírky)
  • Raisa Jirovcova

    ?

    jednotlivec, 6. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v lázních se nám nelíbil a nebyli jme sami.
    • - Celkově lázně jsou opravené, park kolem lázní je udržovaný, je tam dostatek laviček.
      - V budově bylo čisto a pokojská byla vstřícná k hostům.
    • - Chování personálu lázní bylo k hostům nevstřícné a neprofesionální např. Když jme si chtěli vyzvednou kola z kolárny, tak jme zjistili, že si někdo odnesl klíček od kolárny, který se vyzvedával a vracel na recepci, na recepci nám řekli, že náhradní klíč nemají a teprve po důrazném ujištění, že kola chceme ať se starají , tak recepční zavolala na údržbu a došla si pro náhradní klíč.
      - Při reklamaci masáže celého těla, která trvala 30min.nám vedoucí řekla "masérce vyčiním" že by nám nabídla kratší masáž jako omluvu , to vůbec neznají.
      - V balíčku jsme měli zaplacený zákusek a kávu - přinesli dvě kolečka (cca4cm) namazané marmeládou.
      - Byly jme ubytovaní v nejmenší místnosti v celém čtyřhvězdičkovém apartmánu(10m2) i když v celém domě měli obsazené dva pokoje. Ve středu jme tam spali sami. Při reklamaci ubytování nám vedoucí tvrdila, že celá budova byla obsazená. Po ujištění, že jme požádali pokojskou, aby nám ukázala jiný dvoulůžkový pokoj na našem podlaží, tak slevili, že přízemí je obsazené a patro bylo volné - chování vedoucí ubytování i jejich referentek bylo děsivé " to si s pokojskou vyřídíme, že Vám ukázala neobsazený pokoj"
      - snídaně a večeře - byl malý výběr jídla, a jídlo bylo rychle rozebráno.
      - nebyli jme informováni, že v objektu, kde jme ubytováni, je výřivka se saunou, kterou můžeme využít, to jme náhodou zjistili. atd. atd....
  • Jiřina Konášová

    ?

    jednotlivec, 24. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborná kuchyně
      procedury
      ubytování
    • uspořádání v koupelně nebyl sprchový závěs