Recenze

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 253 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (15)

Filtry

  • Ludmila Jansová, Mgr.

    ?

    dospělý pár, 4. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - ubytování v apartmánu včetně uvítací lahve vína úžasné
      - procedury příjemné, fajn personál
      - výborná kuchyně
    • - docházení na stravování
      - čekání na uvolnění stolu ve stravovacím zařízení
      - parkování daleko od ubytování
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Budova Friedland je velmi pekna i pekne zarizena. Uvitali bychom pripadnou moznost suseni mokreho obleceni. Pobyt jsme spojili s bezkovanim a bohuzel pocasi moc nepralo a byli jsme promoknuti. Stacil by uplne skladaci susak ukryty napr. ve skrini.
    • Hlavni recepce v Hotelu Novy dum, resp. hlavni vstup by si zaslouzil rekonstrukci, automaticky otevirane dvere jsou temer standard. Na prvni pohled se vybavi 80. leta. Je to skoda, jelikoz vybaveni je celkem nove a personal je mily.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ludmila Kinkorová

    ?

    jednotlivec, 23. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vynechala jsem hodnocení okolí, protože na to roční období a délka pobytu 3 dny není vhodné, nelze objektivně posoudit.
    • Krajina kolem lázní
      Ubytování - čistota, stylové zařízení pokoje ve vile
      Vybavení pokoje
      Výborná kuchyně
      Čistota lázeňských prostorů
      Chování personálu
    • Chybělo mi odvětrání WC
      Není odkládací plocha v koupelně (například na toaletní tašku)
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Vážená paní Kinkorová,

    děkuje za Vaši zpětnou vazbu. Vaše hodnocení nám pomůže naše služby neustále zlepšovat.

    S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator

  • Alena Špaňková

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi pěkné čisté a útulné ubytování.
      Výborná strava, příjemné prostředí jídelny. Příjemný personál na procedurách.
    • Nedostupnost welnes centra, které jsme měli přímo v pensionu. Při příjezdu již bylo zcela obsazené měsíc dopředu.
      Uvítali bychom sladění termínů na procedury, když se jednalo o pobyt pro dva.
  • Dagmar Severová

    ?

    jednotlivec, 3. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné okolí ,udržovaný park a opravené budovy včetně vybavení.Výborná kuchyně s velkým výběrem a množství jídla.Doporučuji.
  • Milan Vykouk

    ?

    dospělý pár, 23. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborně
    • Klid
      Pohoda
      Méně lidi
      Menší lázně
    • Nemám nic co bych uvedl
  • Eva Štědrá

    ?

    jednotlivec, 27. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jediné co bylo špatné je organizace ve stravování,malý výběr hlavního chodu i se nám stalo,že nebylo maso v omáčce,tak jsme si daly těstoviny jen s omáčkou,málo ovoce.Cedulky nebyly u jídla.Byla jsem v Libverdě před 2 lety a to jsme se měly královsky,ale letos stravování špatný.Jinak ostatní perfekní,rádi se tam vrátíme
  • Barbora Košková

    ?

    jednotlivec, 27. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově skvělý dojem, určitě se do Libverdy vrátíme.
    • krásná příroda, upravené a čisté městečko, spousta turistických tras v okolí, možnost podniknout zajímavé výlety po okolí, je vidět, že lázně se průběžně opravují, areál je upravený, každý rok je něco nového, dokonalá čistota, pár pávů je skvělá atrakce
    • mezi procedurami se musí přecházet venkem, což je trochu nepraktické, Nový dům je v porovnání s dalšími stavbami v areálu skutečně ošklivý, procedury na sebe občas nenavazovaly (jednou se dokonce překrývaly), špatná komunikace mezi recepcí a procedurami, nejednotný a nemoderní způsob vstupů a identifikace(do jídelny jsou jen jakési papírky, které nikdo nekontroluje, do pokoje jsou karty, na procedury další papírky)
  • Stanislav Kučera

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • pobytu nelze co vytknout
    • Obsluha v nedaleké večerce...příšerné