Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 221 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    83%

Recenze (11)

Filtry

Typ klienta

  • Alena Bednářová

    ?

    jednotlivec, 24. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi špatná organizace, procedury naplánované v době oběda, který nám již nebyl vydán a nikdo nás neinformoval o časovém rozmezí výdeje obědu.
      Procedury měli navazovat na sebe...nenavazovaly. po koupeli jsem skoro hodinu čekala neoblecena na lehatku na antistresovou, ktere jsem se nedockala, jen 3/4 hodinoveho simrani obliceje...
    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort Libverda - Villa Friedland

    Vážená paní Bednářová,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, jelikož můžeme provést opatření, aby se tato situaci již neopakovala.
    Naplánování procedur u tohoto pobytu "Den pro sebe" je v režii klienta, aby si zvolil procedury v časech, jaké mu vyhovují.
    Čas obědů je od 12:00 do 13:30 hod. Po této době se již obědy nepodávají Z důvodu toho, že jste o této skutečnosti nebyla dle Vašich slov informovaná, tak Vám částka za nevyčerpané služby(oběd) bude prostřednictvím Spa.cz(zprostředkovatel Vašeho pobytu) navrácena.
    S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator Spa Resort Libverda

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • DIRTY. THIS RESTAURANT HAVE TO BE CLEAN . THIS IS NOT EATING FOR PEOPLE - OLD.
  • Raisa Jirovcova

    ?

    jednotlivec, 6. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v lázních se nám nelíbil a nebyli jme sami.
    • - Celkově lázně jsou opravené, park kolem lázní je udržovaný, je tam dostatek laviček.
      - V budově bylo čisto a pokojská byla vstřícná k hostům.
    • - Chování personálu lázní bylo k hostům nevstřícné a neprofesionální např. Když jme si chtěli vyzvednou kola z kolárny, tak jme zjistili, že si někdo odnesl klíček od kolárny, který se vyzvedával a vracel na recepci, na recepci nám řekli, že náhradní klíč nemají a teprve po důrazném ujištění, že kola chceme ať se starají , tak recepční zavolala na údržbu a došla si pro náhradní klíč.
      - Při reklamaci masáže celého těla, která trvala 30min.nám vedoucí řekla "masérce vyčiním" že by nám nabídla kratší masáž jako omluvu , to vůbec neznají.
      - V balíčku jsme měli zaplacený zákusek a kávu - přinesli dvě kolečka (cca4cm) namazané marmeládou.
      - Byly jme ubytovaní v nejmenší místnosti v celém čtyřhvězdičkovém apartmánu(10m2) i když v celém domě měli obsazené dva pokoje. Ve středu jme tam spali sami. Při reklamaci ubytování nám vedoucí tvrdila, že celá budova byla obsazená. Po ujištění, že jme požádali pokojskou, aby nám ukázala jiný dvoulůžkový pokoj na našem podlaží, tak slevili, že přízemí je obsazené a patro bylo volné - chování vedoucí ubytování i jejich referentek bylo děsivé " to si s pokojskou vyřídíme, že Vám ukázala neobsazený pokoj"
      - snídaně a večeře - byl malý výběr jídla, a jídlo bylo rychle rozebráno.
      - nebyli jme informováni, že v objektu, kde jme ubytováni, je výřivka se saunou, kterou můžeme využít, to jme náhodou zjistili. atd. atd....
  • Martina Vlčková Říhová

    ?

    jednotlivec, 16. srpna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan Svoboda

    ?

    jednotlivec, 14. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Penzion Frýdlant poskytuje velmi příjemné ubytování, okolí Libverdy je velmi pěkné.
    • Nemožnost a neochota personálu Lázní Libverda alespoň částečně upravit relaxační program pobytu - z časových důvodů jsme nemohli využít více než polovinu terapií.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    cena neodpovídala kvalitě
    • líbil se mi nově zrekonstruovaný penzion Frýdlant a upravený park kolem hotelů
    • nebyla jsem spokojená s jídlem, pokud někdo přišel např. v 18.30, bufet byl úplně vyjedený. Jídlo nebylo příliš dobré.
      Dále jsem nebyla spokojená s obsahem procedůr. Pokud mohu srovnat s jinými lázněmi, tak procedůry byly dost odflinknuté, např. se domnívám, že masáž měla být půlhodinová, místo patnáctiminutová, atd.
      Při příjezdu jsme nikde neviděly ukazatele k hotelu Frýdlant. Ani nebylo nikde napsáno, že je třeba se hlásit v recepci Nového domu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. února 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Wellness procedury
    • Na pokoji se za celý pobyt neuklízelo
      Ve sprše nebylo mýdlo
      Nebyl doplněn minibar
      Trezor na pokoji byl za poplatek
      Jídlo se podávalo v kuřácké restauraci
      Ranní "bufet" byl velmi chudý
  • Zdenek Opletal

    ?

    jednotlivec, 9. října 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V penzionu Frýdlant jsou špatně udělané příčky mezi pokoji (sádrokarton), tudíž je slyšet vše z vedlejších pokojů. Penzion není dobře udržovaný (rozbitý zámek u pokoje 22, který nešel zavřít, neopraveno, ačkoli o tom recepce ví). Na pokoji 16, který nám byl vstřícným postojem recepce vyměněn, byly vytrhané úchyty závesů. Drobky na koberci nezmizely po celou dobu pobytu.
    Jídlo u kontinentálního stravování nevyhovující (výběr ze 3 jídel, z čehož jedno je studená mísa-salám), jídla mastná, nedietní, málo zeleniny, pouze okurkový nebo mrkvový salát k večeři. Jídelna působí nehezky, s hosty se společně v jedné místnosti stravují i zaměstanci lázní (někteří v montérkách).
    Je vidět, že lázně spoléhají na nenáročné klienty od zdravotních pojišťoven, neinvestují do lázeňských provozů (omšelost, celková opotřebovanost, špatný technický stav). Nedostatek informací o poskytovaných procedurách (neví se, co očekávat, co si s sebou vzít a jak dlouho procedura trvá).
    Personál všeobecně milý, ale je vidět, že neprošel jakýmkoli školením jak se chovat k zákazníkovi (hlasité rozjařené rozhovory na chodbách).
    Okolní příroda je překrásná, výhodný výchozí bod pro výlety pěšky i autem. Nádherné výhledy do krajiny. Kolonáda působí příjemně, právě prochází rekonstrukcí.
    • okolní příroda
      příznivá cena
      uhličitá koupel
      masáž
    • ubytování
      stravování
      celková zanedbanost
  • Jan Novotný-Kuzma

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice malý pokoj, nevešla se tam ani druhá židle, nemohli jsme sedět u stolu.
      Nedostatečná organizace. Přijeli jsme v sobotu a dostali rozpis, který jsme mohli doplnit zvolenými procedurami - ale otázka kdy, na recepci nám bylo řečeno, že v neděli, mezi 12 až 13 hodinou, nyli jsme tam asi třikrát, nakonec jsme se na příslušnou službu dovolali a bylo nám sděleno, že služba funguje až v pondělí.
      Po sdělení, že nám to bylo řečeno recepci, byla slečna ochotná nám vyhovět. A přitom stačilo poznamenat, že tato služba funguje v sobotu dopoledne. Tako jsme "ztratili" celou neděli.
  • Marie Smejkalová

    ?

    dospělý pár, 17. dubna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Co se personálu týká, tak jsem s ním nepřišla do styku, mimo recepce na Novém domě, kde se mi dostalo pouze strohých informací.Co se parkování týká, tak u penzionu Frýdlant nebylo možné a před Novým domem dát denně 100,- Kč se mi zdá drahé.
    Vzhledem ke krátkodobému pobytu jsem internet nevyužívala, ale podle informací se mi zdá částka 1000,- Kč měsíčně také nepřiměřená.