Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 93 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    84%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (20)

Filtry

Typ klienta

  • Mgr. Ondřej Zahumenský

    ?

    jednotlivec, 26. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostředí a okolí,
      Chutná strava.
    • Hlučná lednice na pokoji
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme spokojeni.
  • Petr Zágora

    ?

    jednotlivec, 24. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury velmi dobře provedené !

      Úžasné počasí a turistika napravily drobné nedostatky.
    • Zámek od pokoje byl zřejmě částečně poškozený, klíč šel velmi obtížně zasunout do zámku -- na sílu !!
      Problém byl nahlášen krátce po příjezdu, nikdo ale nepřišel zámek opravit.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí, čisto, přiměřené vybavení.
    • Rozhodně máme výhrady k tomu, že jsme nebyli vůbec informováni o tom, že recepce je v jiném místě než hotel. Byli jsme požádáni, abychom nahlásili pozdní příjezd, což jsme udělali. Netušili jsme al, že ve tmě budeme hledat recepci. Navíc ani na hotelu Lesní zátiší tato informace nebyla, takže kdyby nebylo laskavých hostů, kteří kvůli vedru měli pootevřené dveře pokoje, tak jsme ve 21:30 byli docela ztraceni. Toto byl největší problém celého pobytu a myslím, že jsme nebyli sami, kdo měl k tomuto výhrady.
      Jinak se nám v Lázních Libverda líbilo, velmi oceňujeme pestrost a kvalitu snídaní v Clam-Gallasově domě.
  • Petra Vymlatilova

    ?

    jednotlivec, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • krásné a klidné prostředí
      moc příjemná paní masérka
    • při stravování bych uvítala častější odklízení špinavého nádobí ze stolů. I při poloprázdné jídelně si nebylo kam sednout, protože na stolech bylo neodnesené nádobí.
  • Coufalová Miluše

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v hotelu Lesní Zátiší nemělo chybu,klídek,krásná terasa.Jídlo výborné,procedury též.Uchvátila nás antireflexní masáž od p.Petra,koupel Babor a prima bazén se saunou.Park a okolí lázní též nádherné.Moje nejpohodovější lázně z posledních několika let.Děkuji.
  • Alena Pešoutová

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • dostatek soukromí a komorní prostředí
      krásné místo, veškeré služby v dosahu pár minut pěší chůze,
      hodně zeleně
      milý a ochotný personál
      dobré stravování
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné rehabilitační pracovníci. Výlet na Ještěd i s výkladem okolí, velice ppříjemné a také pozitivní řidič:-)
      Na recepci pouze jedna příjemná slečna nebo paní, bohužel nevím jméno, službu měla 6.9.dopoledne.
      Jídlo výborné s velkým výběrem.
    • Nepříjemná paní nebo slečna (Pokorová) u časování procedur, evidentně jsme jí vadili.
      V nabídce bylo pět procedur vlastního výběru, ale výběr byl nakonec z daných 6 procedur, tak vlastně lež na internetové nabídce.Žádná možnost přečasování procedur. Na pokoji pavučiny a WC s nevábným odérem.
  • Zdenka Rosí

    ?

    jednotlivec, 11. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klidné prostředí
  • Stanislav Čajka

    ?

    jednotlivec, 10. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení