Hotel Toč
Dobrý den, paní Šmakalová,
děkujeme za krásné hodnocení pobytu. Jsme opravsdu rádi, že jste byli s pobytem spokojeni. Rádi vás v resortu Helios opět někdy přivítáme.
96%
Perfektní
na základě 15 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina s malými dětmi, 11. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 29. října 2023
Hotel Toč
Dobrý den, paní Šmakalová,
děkujeme za krásné hodnocení pobytu. Jsme opravsdu rádi, že jste byli s pobytem spokojeni. Rádi vás v resortu Helios opět někdy přivítáme.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 9. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 4. srpna 2022
Hotel Toč
Dobrý den, děkujeme za příjemné hodnocení.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 17. července 2022
Hotel Toč
Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení. Děkujeme za zpětnou vazbu ohledně ledniček, budeme řešit.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 5. května 2022
Hotel Toč
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Informaci o poskytování pouze snídaní se dočtete na našich webových stránkách. Recepční hotelu informují všechny klienty písemně před příjezdem na pobyt a nabízí jim možnost stravy v restauraci Helios - v našem druhém hotelu, který leží cca 1,2km od hotelu TOČ. Mrzí nás, pokud se k Vám tato informace nedostala.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 11. března 2022
Bez textového hodnocení
Hotel Toč
Děkujeme za krásné hodnocení. Rádi Vás opět přivítáme v resortu Helios.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 13. února 2022
Hotel Toč
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi za Vaše připomínky. Pro pohodu našich hostů se snažíme udělat maximum, proto jsme otevřeli novou denní hernu v nejvyšším patře hotelu. Najdete zde dětskou hernu, půjčovnu knih, stolní tenis a odpočinkovou zónu pro rodiče.
Budeme velmi rádi, pokud nás opět navštívíte.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 17. srpna 2019
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.