Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 136 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (879)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má již svoje za sebou. Sice se postupně něco opravuje, ale věcí co je potřeba udělat je spousta.
    Přednostní je výborná poloha u přehrady.
    • Poloha hotelu.
    • Chybí klimatizace. Stále stejné snídaně - maximálně přibyde co zbylo od večeře.
      Není obsluha na terase ani před hotelem při konání akce.
  • Soňa

    ?

    dospělý pár, 4. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • zrekonstruovaná jídelna, nabízená forma stravování, včetně stravy,
      příjemný personál
    • vybavení pokoje z dob "socializmu", vybavení koupelny absolutně neodpovídá
      dnešním standardům, včetně toalety (neekonomické splachování)
  • Martina

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel má výbornou polohu, takže zákazník promine menší problémy. Krásný výhled, v hotelu klid, možnost půjčení kola. Snídaně dostačující. Celkově hodnotíme pozitivně.
    • Bylo obtěžující, že paní uklízečky začínaly luxováním po sedmé hodině ranní. Mnoho lidí si chce aspoň o dovolené trochu přispat, takže ranní bušení na dveře, konkretně v 7.30 s dotazem, jestli chceme nový ručník, je trošku brzké.
      Hodně nepříjemné je, že jsou na balkoně popelníky a kouření je povoleno. Bohužel se kouř šíří i na ostatní balkony a to opravdu hodne. To mě hodně překvapilo, protože dnešní trend hotelů je spíše kouření nepodporovat. Kuřáci jistě mohou uspokojit svou potřebu před hotelem. Prakticky jsem dýchala kouř stále, protože sousedé byli vášniví kuřáci.
  • Martina Jelínková

    ?

    jednotlivec, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Při příjezdu nastal problém při ubytování - v recepci nemohli najít náš poukaz, ale věc vyřešili vcelku rychle. Pokoj a interiéry hotelu jsou staršího data, ale v poměru kvalita-cena ucházející. Kdo nevyžaduje luxus, zcela postačující. Na pokoji funkční TV, fén pamatuje lepší časy...ale byl funkční. V koupelně žádná polička, ani ve sprše, není kam položit věci. Postele byly nové, čisté. Okna starší, hůře šly zavírat... V červenci se jako nedostatek jevila absence chladničky na pokoji. Personál OK, až na výjimky v obsluze v restauraci v době večeří - nestíhal odnášet špinavé nádobí, uklízet stoly, nosit nápoje... Strava dobrá, výběr ze 4 jídel byl dostačující, i když občas některé "došlo". Snídaně zcela vyhovující. Chválíme aktivity a přístup paní Zuzany, která v hotelu pořádá přednášky na téma zdraví a životní styl, rozcvičky v bazénu, komentované výlety do okolí - super, doporučuji! Pro středně náročnou klientelu lze pobyt doporučit, vhodné i pro rodiny s dětmi. U hotelu zdarma parkování, místo bylo. Okolí a přehrada jsou náramné!
  • Balážik Jozef

    ?

    dospělý pár, 18. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavení z osmdesátých let.
  • Zdeněk Sudek

    ?

    jednotlivec, 3. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • minimální velikost koupelny a zejména pak
      že v prostoru sprchy nebyla žádná polička na potřeby při sprchování. Rovněž v prodtru umyvadlo tyto maličkosti chybí
  • Libuše Procházková

    ?

    jednotlivec, 15. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme u Vás v období - Koronaviru a to se zřejmě také odrazilo v původně nabízených službách, jako např. strava formou bufetu atd. Personál byl trochu zmatený a sám nevěděl, co přesně má dělat. Jediná výhoda byla, že bylo málo hostů a všude byl klid a žádné fronty.Věřím, že za normální běžné situace vše probíhá jinak a proto dávám průměrné hodnocení. To ale neznamená, že se k Vám rádi nevrátíme a nevyužijeme opět Vaší přízně a Vašich služeb. Díky za vše.
  • Zdeňka Raisová

    ?

    jednotlivec, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má velmi hezkou polohu. Okolí je upravené. Do Luhačovic je to asi 4 km. Ubytování odpovídá tříhvězdičkovému hotelu. Jídlo bylo dobré, dobrá skladba jídel.
    • Balkony s výhledem na přehradu.
      Masáž byla na dobré úrovni.
      Jídlo bylo chutné, dobrá skladba jídel.
      Spolehlivý výtah.
    • Vířivka byla v horkém počasí velmi teplá.Rozhodně více než uvedená teplota. Na požádání o ochlazení nám obsluha nevyhověla.
      Organizace večera s hudbou nebyla dobrá..