Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Martišková,
jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se moc těšit na Váš další pobyt :)
S přáním hezkého dne
Pospíšilová Kristýna, customer care
98%
Perfektní
na základě 56 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 12. srpna 2023
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Martišková,
jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se moc těšit na Váš další pobyt :)
S přáním hezkého dne
Pospíšilová Kristýna, customer care
1 hlas
?
jednotlivec, 14. července 2023
Hotel Augustiniánský dům
Dobrý den,
jsem velmi rádi, že se Vám pobyt u nás líbil a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
S ohledem na historickou budovu hotelu a omezenou kapacitu v kombinaci s dlouhodobě vysokým vytížením jsme museli upravit dobu využití wellness centra, abychom pro všechny hosty zachovaly komfort.
Kristýna Pospíšilová, customer care
1 hlas
?
jednotlivec, 8. července 2023
Hotel Augustiniánský dům
Dobrý den,
moc děkujeme za hezkou a milou recenzi. Budeme se těšit na Vaše příští pobyty :)
Kristýna Pospíšilová, customer care
1 hlas
?
jednotlivec, 3. července 2023
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Říhová,
jsme velmi rádi, že se Vám pobyt u nás tolik líbil. Moc se těšíme na Vaše další pobyty :)
Pospíšilová Kristýna, customer care
1 hlas
?
jednotlivec, 23. června 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 29. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 22. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 20. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 20. dubna 2023
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Pešková,
děkujeme za milou recenzi. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
Budeme se těšit na Váš další pobyt.
S přáním krásného dne
Vendula Dittrichová, customer care
1 hlas
?
jednotlivec, 7. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.