Hotel Augustiniánský dům
Dobrý den,
moc Vám děkujeme. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo :)
Pospíšilová Kristýna, customer care
98%
Perfektní
na základě 56 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 11. září 2023
Hotel Augustiniánský dům
Dobrý den,
moc Vám děkujeme. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo :)
Pospíšilová Kristýna, customer care
1 hlas
?
ostatní, 22. dubna 2023
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Vinterová,
děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
Rádi Vás u nás znovu uvidíme.
S přáním krásného dne
Vendula Dittrichová, customer care
1 hlas
?
ostatní, 20. dubna 2023
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní Říhová,
děkujeme za milou recenzi. Jsme rádi, že se k nám stále vracíte.
Budeme se těšit na Váš další pobyt.
S přáním krásného dne
Vendula Dittrichová, customer care
1 hlas
?
ostatní, 30. září 2022
Hotel Augustiniánský dům
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s našimi službami.
Jelikož máme pouze 3 masérny, kapacita se velice rychle plní. Když se rozhodnete k nám ještě někdy zavítat, doporučuji procedury zarezervovat co nejdříve.
S přáním krásného dne
Vendula Dittrichová, customer care
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 26. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 16. července 2022
Hotel Augustiniánský dům
Vážená paní,
děkujeme moc za milou recenzi. Jsme rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užila.
Při příštím pobytu se neváhejte obrátit na recepci s dotazem o kulturní akce v lázních. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.
S přáním krásného dne
Vendula Dittrichová, customer care
1 hlas
?
ostatní, 2. července 2022
4 hlasy
?
rodina se staršími dětmi, 16. srpna 2021
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 11. listopadu 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 9. října 2017
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.