Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 229 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (93)

Filtry

  • JARMILA KUSÁKOVÁ

    ?

    jednotlivec, 9. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Doporučuji,celkem vše se líbilo.
    • chybí mi vířivka u bazénu,kavárna nebo automat na kávu mimo pod,ávání jídla,automat na chlazené nápoje.
  • Pavel Žouželka

    ?

    dospělý pár, 24. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jedná se o opakovaný pobyt, z toho plyne, že jsme vždy spokojeni.
    • Bez připomínek.
  • Kateřina Krobotová

    ?

    jednotlivec, 10. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Lázeňské území Luhačovic
      Chování personálu
      Kvalita procedur
      Vybavení pokoje
    • Krátká otvírací doba kavárny v budově Miramare I., v době, kdy stále pršelo....později bylo pro nemoc zavřeno....
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám líbil hlavně díky ochotnému, příjemnému a velmi milému personálu.
    • Přístup personálu a jeho snaha udělat pobyt co nejpříjemnější.
    • Ubytování v pokoji v blízkosti bazénu- celodenní hluk z technologie.
      Žádný úložný prostor pro kosmetiku a hygienické potřeby v koupelně.
  • JIří Souček

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - jsem spokojen - opět se do Miramare vrátím.
    • - v restauraci 4* u obědů a večeří nutno
      požádat obsluhu o pitnou vodu a ne ji prodávat - karafa vody 1litr s 1 plátkem citronu za 30 Kč .
  • Naděžda Sedlaková

    ?

    dospělý pár, 27. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - vše pod jednou střechou
      - ochotný a příjemný personál
      - čistota ve všech prostorách
      - výborná strava
      - klidné prostředí a možnost poznání města
      Luhačovice a jeho okolí
    • - nedostatečně otevřený hotelový bar
  • Ludmila Redlova

    ?

    ostatní, 21. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Odpovídám za maminku, kterou jsem do lázní spolu s kamarádkou poslala. Obě byly velmi spokojené jak s ubytováním,tak s personálem, jídlem, se službami.
    • Původně jsem chtěla objednat jiný hotel, ten byl však plný. Nabídli mi hotel Miramare a nelituji. Mamince se v hotelu velmi líbilo, není co vytknout.
    • Vyšší cena. Vzhledem k tomu, že do lázní jezdí lidé v důchodovém věku je cena poměrně vysoká.
  • Jiří Lejsek

    ?

    jednotlivec, 16. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • personál,léčebné procedury,stravování.
    • velmi stísněné ubytování,hlavně v koupelně bez možnosti odložení věcí potřebných k denní hygieně a WC na které je obtížné se vůbec posadit.
  • MARIE LÍBALOVÁ

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Tyto lázně jsou naší srdeční záležitostí.Jezdíme sem již několik let, do zařízení Miramare jsme jeli na zkoušku,je nám 82 a 76 let, zkusiili jsme SENIOR pobyt a byli jsme nadšeni.Určitě se ještě vrátíme, způsob organizace pobytu neměl chybu Velmi mile nás překvapil přístup mladé lékařky MUDr Truxové. Je to snad první lázeňská lékařka, která projevila zájem o náš zdravotní stav..
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkové hodnocení velmi dobré
    • Nespokojenost - tvrdé postele.
      - staré a flekaté koberce
      na podlaze, nevábný zápach z koberců.
      Nutné větrání po celý den i noc.
      Doporučují nové koberce ne jinou krytinu.
      Jinak jídlo a personál výborné.