Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 56 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (218)

Filtry

  • Petr sobotka

    ?

    jednotlivec, 5. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mé hodnocení je velice pozitivní. Vše výborné.
    • Jídlo super.
      Časování procedur bez čekání
    • Jediný nedostatek,který ale není snadné vyřešit je pouze jeden výtah.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 26. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Co se týče hotelu všechno v pořádku rehabilitace výborný masáže výborný co se týče jídla tak to bylo horší byl oběd i večeře studené a to jsme chodili mezi prvními
    • Všechno
    • Studené obědy i večeře
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše bylo perfektní!!!!!!!!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury byly vypsány dříve než nás prohlédl lékař.
  • František Vašíček

    ?

    dospělý pár, 5. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • strava vynikající
    • chyběl sprchvý kout
  • Marie Švidrnochová

    ?

    dospělý pár, 31. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Strávili jsme v Miramare jeden týden a byl to luxus od začátku do konce. Počínaje ubytováním, přes stravování, procedury, bazén a k tomu krásná poloha hotelu, výchozí bod k procházkám po Luhačovicích do všech směrů. A ten klid!! Děkujeme za krásnou dovolenou. Snad zas někdy příště!
    Doporučují vřele - Mira a Mare Bítov :-)
    • vše
  • Petr Příbramský

    ?

    dospělý pár, 24. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • kvalitní dobré jídlo, ochotný personál
    • velké horko na pokoji, chyběli žaluzie, závěs nestačil, slunce svítilo do 12h do pokoje, od 7-15h každodenní hluk u dveří od čekajících pacientů na procedůry,často více jak 10 lidí, často chodící uklizečka do své místnosti,umístěné naproti našeho pokoje, hned vedle na chodbě další procedůry a další čekající lidé a ještě lidé v minibaru umístěného vedle našeho pokoje. často byl problém i dostat se k dveřím pokoje. Zdravotní opatření nedostatečné.Během pobytu jsem dostal covida a byl nucen i s manželkou v pátek 19.8. dopoledne hotel opustit. Od úřadující hotel.lékařky jsem se po vyšetření dověděl,že včera byla také jedna pacientka pozitivní. Nevyčerpané procedůry a jídlo mi vrátí na účet. Od hotelu jsem se dověděl, že se láz.hosté odmítají testovat a pozitivní odmítají okamžitě ukončit pobyt. Oba s manželkou jsme 3x očkovaní a úspěšně více jak 2roky odolávali covidu. Do lázní si jedeme trochu vylepšit zdravotní stav a odpočinout a nakonec si svůj zdravotní stav nejenom zhoršíme, ale i předčasně ukončíme. Od pondělí 22.8. je i manželka pozitivní. Vzhledem k tomu, že loni jsme na vlastní žádost pro špatné hygien.a ubytovací podmínky předčasně ukončili v polovině pobyt v jiném luhačovickém hotelu, uvažujeme pro příště změnit lázně.
    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Dobrý den, klient napsal přímo na hotel, odpovídali jsme mu na stížnosti individuálně.
    J.Černá

  • Marie Osičková

    ?

    dospělý pár, 22. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hodně nám chyběla klimatizace na pokojích. A hodně nám vadilo, že po celý týden do pokojů lítali sršni
  • Ivana Šebrlová

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Děkujeme za krásně strávený týden u Vás v Luhačovicích v hotelu Miramare…nemáme co vytknout…vřele doporučuji všem co si chtějí odpočinout a zarelaxovat…?
    • Velmi příjemné a klidné prostředí v přízemní restauraci kde jsme využili plnou penzi s naprosto vzornou obsluhou -ještě jednou moc Děkujeme za Vaší výbornou kuchyni a těšíme se zase někdy …Na shledanou …Soptíci z Klášterce nad Ohří ?
    • Malý problém byl že jsme nemohli využít uhličité koupele…..
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem spokojena až na výše uvedené vyjímky v hodnocení
    • Kvalita ubytování, strava- výborná
    • Přístup jedné z recepčních