Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 56 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (453)

Filtry

  • Ota Kukla

    ?

    jednotlivec, 27. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi vše.
  • Zita Magyarová

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personal restaurace je moc fajn:)
    • Nedoporucuji hotel mladim lidem, ani rodinam.
  • Zábranská Jiřina

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento hotel navštěvují naši rodiče ženy mého syna a jsou vždy spokojeni. Během mého pobytu došlo k nepříjemné situaci, kterou otel vyřešil až po urgenci k mé spokojenosti. Nevím zdali za mne doporučit tento hotel, ale nehody se stávají. Příště hotel navštívím a věřím že budu moci dát lepší hodnocení.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbil se mi komplex lázní, část personálu, prostředí jídelny
    • Zastaralý, nedostačující výtah, od procedur jsem čekala víc, jídlo bych zlepšila, u bazénu v hotelu chybí lehátka(málo místa), sociálka na pokoji nevhodná prostorově-zvláště pro starší klienty
  • David

    ?

    dospělý pár, 15. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytováni na jednu noc. Ráno v 7:30 si drze do pokoje vlezla uklízečka že jde vysypávat koš. Já spal a přítelkyně nahá v koupelně. Přes opakované hlasité doporučení ať opustí pokoj pořád vyřvávala, že to musí uklidit, že má čtyři budovy atd. V 10:00 jsme měli vyklízet pokoj !!!!. To člověk žasne. Komunikace recepce - personál žádná. Jen tupě každé ráno vynést koš. Asi ještě zdravotnický socialismus. Recepční při příjezdu taky velice příjemná. Je to hnus chodit do práce. A za toto vše 1200,- os/noc. Ubytovna v hodnotě max. 400,- Kč.
    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Dobrý den pane Sanetrníku,
    děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
    Černá

  • Julie

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborná kuchyň
    • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích
  • Marie Hándlová

    ?

    jednotlivec, 6. února 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!
    • XXX
    • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?"
      hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.
  • Weidenhoffer viktor

    ?

    dospělý pár, 8. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    za nas, poprve a naposled
    • slusne jidlo,velmi ochotny a prijemny personal,ktery zehli to co jini zanedbali
    • nefungoval dobre internet/dozvedel jsem se,ze prece vsichni maji svoje data/bazen otevren jen do 15.00 namisto19.00dva dny z pobytu zavren bazen uplne.,extra placene parkovani/70kc/den/
    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Bohužel v době Vašeho pobytu jsme řešili havárii v bazénu, se kterou nikdo nepočítal a dopředu nemohl ovlivnit. Snažili jsme se bazén zprovoznit co nejdříve.
    Děkujeme za pochopení
    Černá

  • Eduard Mocek

    ?

    dospělý pár, 14. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborná strava
      umístění hotelu v areálu lázní výborné
      relax v bazénu
    • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi
      zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji
      špinavý, izolepou polepený ovladač Tv
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 8. října 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení