Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice
Dobrý den pane Sanetrníku,
děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
Černá
93%
Perfektní
na základě 56 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 27. září 2016
1 hlas
?
jednotlivec, 27. srpna 2012
1 hlas
?
jednotlivec, 19. listopadu 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 12. října 2022
2 hlasy
?
dospělý pár, 15. srpna 2020
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice
Dobrý den pane Sanetrníku,
děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
Černá
1 hlas
?
jednotlivec, 27. srpna 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 6. února 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 8. února 2022
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Bohužel v době Vašeho pobytu jsme řešili havárii v bazénu, se kterou nikdo nepočítal a dopředu nemohl ovlivnit. Snažili jsme se bazén zprovoznit co nejdříve.
Děkujeme za pochopení
Černá
1 hlas
?
dospělý pár, 14. září 2017
2 hlasy
?
ostatní, 8. října 2012
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.