Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 257 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    83%

Recenze (257)

Filtry

  • Jiří Plištil

    ?

    jednotlivec, 17. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Cekově jsem byl velice spokojen. Vyzvednout musím kvalitu veškerého jídla po celý den.
    • Čistota
      Vše pod jednou střechou
      Hlavně kvalita jídla
      Hotel na pěkném místě
      Přístup paní ředitelky Veroniky Záhorské
    • Někdy menší ochota sestřiček, poze však některých při procedúrách vzhledem k mému věku a zdravotnímu stavu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo v naprostém pořádku. Ochota personálu i rehabilitační procedury neměly chybu. Nabídka a kvalita stravování byla však oproti minulému roku horší. Velké porce, ale chuťově nevyvážené. Stejný názor jsem slyšel i od ostatních hostů.

    . Zbytečně velké porce masa i přílohy.
    • Prostředí a ochota a vstřícnost personálu. Čistota a úklid v pořádku.
    • Stravování a nabídka jídel. Nutno zlepšit.
  • Václav Tošenovský

    ?

    dospělý pár, 5. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování a strava výborná,balíček služeb by mohl být větší k dané ceně,lékařská prohlídka byla zcela zbytečná, když je dopředu určen a uhrazen balíček procedur, jinak jsme velmi spokojeni.
    • Líbilo se nám ubytování
      stravování
      okolí
      procedury v jedné budově
  • František Přikryl

    ?

    dospělý pár, 24. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní služby v jídelně, vstřícnost personálu na procedurách.
    • V hotelu MIramare není v pořádku sprcha mužů v bazénu.
      Technická správa hotelu asi není nejrychlejší. Nahlášená porucha nebyla odstraněna ani po týdnu.
  • Ladislav Putna

    ?

    jednotlivec, 21. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo v pořádku, personál vstřícný, jídlo bylo výborné, poloha hotelu super,...
      přálo nám počasí, takže spokojenost po všech stránkách.
    • Doporučila bych FÉNY u bazénu a u procedur spojených s vanami.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Králová

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Chování personálu, vynikající odborná úroveň masérů a dalších pracovníků, výborné stravování. Procedury pod jednou střechou jsou vynikajícím bonusem.
    • Celkový komfort poněkud zkazil zápach v koupelně před změnou počasí.
  • Jarmila Fonioková

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný personál, kvalita služeb v jedné budově, výběr kvalitního jídla, chválím kuchaře, toho si držte, jídlo bylo moc dobré, také výborná obsluha, prostorný pokoj
    • jen jeden výtah, na který se pořád čekalo ve frontách, uvítala bych srozumitelnější značení budov a procedur, hodně lidí bloudilo, hlavně starší lidé
  • Olga Blažková

    ?

    dospělý pár, 21. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení