Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 25 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    98%

  • Čistota

    99%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (7)

Filtry

  • Lenka Gregorová

    ?

    rodina s malými dětmi, 15. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dana

    ?

    rodina s malými dětmi, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Budovy bez vytahu,bohuzel s kocarkem a malými detmi neni dobre reseno ubytovaní jinde než v hlavni budove.Na pokoji nefunkční lednicka,mela odtrhnutá dvirka a vevnitr špinavá.Bohuzel ani po upozornení nebyla vymenena.Na pokoji v Pernstyne chýbali župany a take kanvica a kafe cez by mel 4* hotel mit jako standard. Podlaha ve wellness byla špinavá.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 20. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krasne prostredi
    • Rozdil mezi objednávkou a realitou:v objednavce oddelene postele,na pokoji dvouluzko,v objednavce moznost masaze klasicke nebo anticelulitidove,realita-nikdo se na nic nezepta,prijde-lehne-probehne 15-20min masaz a odchod....
  • Zuzana

    ?

    rodina s malými dětmi, 22. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michaela Dadáková

    ?

    rodina s malými dětmi, 7. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - s pobytem jsme byly spokojené, úroveň ubytování byla bezvadná, možnost využití hotelového výtahu pro přesun do pokoje z wellness zóny byla také fajn a komfortní
      - skvělá lokace hotelu - příjemná procházka ke kolonádě
      - využití hotelového bazénu, zvlášť pro děti, paráda
    • - někteří (ne všichni) zaměstnanci ve wellness zóně by možná mohli více zapracovat na přístupu ke klientovi... úsměv snad neublíží
      - také si myslím, že poslouchání rádia, navíc špatně naladěného, během procedury, která by měla člověka zrelaxovat a zklidnit, není uplně ideální
  • Jiří Bařina

    ?

    rodina s malými dětmi, 10. srpna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Sona Franková

    ?

    rodina s malými dětmi, 26. října 2009

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Se službami jsme byli velmi spokojeni. Výborné stravování, příjemný personál. Krásné prostředí.