Recenze

Hodnocení hotelu

80%

Velmi dobré

na základě 44 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    82%

  • Pohodlí

    70%

  • Cena/kvalita

    75%

Recenze (23)

Filtry

  • Magda Majerová

    ?

    dospělý pár, 20. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Trochu více více práce s čistotou pokoje a větší výběr při snídani .
    • bylo krásné počasí
    • čistota pokoje je velice špatná pokoje moc malé a zastaralé.Nábytek něco pamatuje.
  • Jan D.

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Minimální prostor pokoje a sociálního zařízení, pro lázně absolutně nevyhovující!! Ikdyž chápu, že se do lázní jede člověk léčit, že nemůže mít prostor jak v hotelu, ale použít WC vsedě pro jakkoli tělesně postiženého, je asi hodně velký problém.
    A na ranní snídani si musí člověk nastavit večer budíka, jinak bude koukat na prázdné tácy!!!
    • Krajina, kolonáda
    • Ubytování, jídlo, prostředí
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 29. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Praha již nikdy více !!!! Procedury naplánované v den odjezdu a v polednich hodinách, když máte opustit hotel v 9 hodin. Při řešení preobjednani, , kdy jste poslán za vrchní sestrou,( myslím, že by toto měla řešit recepce) kdy bloudite v neznámé spleti chodeb, se dozvíte, že není možnost preobjednani na jiný den a čas pro vytíženost . Náhradou byly dané jine procedury , které jsem si v balíčku Welnes hýčkáni však nevybrala a nezaplatila. Jeli jsme na pobyt s partnerem a tudíž jsme očekávali ,že čas procedur bude totožný, či následující. Stejně ,jako pokaždé ,v jiných lokalitách, kde jsme podobné pobyty absolovali. Zde měl partner dvě procedury dopoledne, kdy já na něho čekala na pokoji, pak jsme měli cca hodinu a půl společného času a poté zase já jednu proceduru a za hodinu další...Při řešení stížnosti s paní recepční ( paní B.)nám bylo sděleno, že zde upřednostňují lázeňské hosty, což nebylo nikde v nabice či jinde uvedené. Následovalacz mé strany telefonická stížnost s prodejcem. Po konzultaci s ním a paní recepční B. , Byla ona paní na nás arogantní a nechtěla uznat naše nároky. Ale já jsem zde nebyla tzv.nacerno ,či zadarmo. Já měla vše řádně zaplaceno.
    Dále jsou zde strašně malé pokoje a strašně řešení sprchového koutu a WC ,taktéž pro málo místa.
    Ubohá nabídka snídani,z pečiva jen rohlíky a jeden druh chleba,15 kusů celozrnného pečiva pro všechny. Žádné sladké pečivo.
    Stavební zvláštnost,při napojení chodby s další budovou je zde tzv. Nakloněna rovina, cca sklon 30 cm. Nechápu, jak mohla tato Stavební zvláštnost projít???? Vždyť se zde pohybují zdravotně hendikepovaní a starší lidé .
    Nabízené služby a vybavení pokojů je značně předražené!!!
    Absolutní fiasko.
  • Hana Velebná

    ?

    dospělý pár, 24. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velká katastrofa. Již nikdy více!
    • Vlastní parkoviště. Taneční večery.
      Moc dobrý chleba.
    • Na recepci nevlídné paní. Pokoj velmi malý a zastaralý nábytek. Úklid nic moc.Jídlo velmi jednoduché a málo. Na žádném hotelu jsme nic podobného nezažili.
  • Jaroslav Žák

    ?

    dospělý pár, 17. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jednou stacilo za ty penize.
    • Uklid v budove B ,byl bez problemu.
    • Personal nevidi spinave ubrusy.
      Strava nic moc.Na pokoji chybely sklenicky na piti.Zaluzie v oknech neplni svoji funkci.Bez zaclon a zavesu.Neni utulno.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Milý personál….
    • Nutno dost zapracovat na úklidu - všude na stěnách pavučiny, zašlá špína v koupelně, chuchvalce prachu na podlaze, roztrhaná záclona na okně atd.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k ceně pobytu byla úroveň ubytování hodně špatná - maličký pokoj se skromným vybavením - jedno křesílko, jedna starší opotřebovaná židle, koupelna velmi malá, umyvadlo jak ve vlaku, vstup do sprchy široký 40 cm. Sprchovat jsme se mohli jen díky tomu, že jsme oba štíhlí.
    • Možnost denního využití bazénu a posilovacích strojů, 3 x týdně možnost tanečních večerů.
    • Bez jednoho dne po celý pobyt nefunkční odsávání v bazénu.
      V pokoji vrstva prachu na skříních.
  • Rudolf Syrovátka

    ?

    dospělý pár, 27. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    xxx
    • Luhačovice jsou překrásné lázeňské město
    • Ubytování v mini pokojíku se schodkem při vstupu
  • Michal Hanousek

    ?

    dospělý pár, 4. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Posílal jsem na pobyt rodiče, už po příjezdu problém. Recepce od vchodu, který je viditelný z hlavní ulice, je téměř na druhém konci hotelu. Parkoviště sice vlastní mají, ale žádná cedule Vás k němu nenavede a je věčně zavřené a musíte na recepci, aby Vám jej otevřeli.Dali mi pro ně jeden pokoj, ačkoliv byly objednány dva jednolůžkové, za což jsem připlácel. Nejprve paní na recepci měla náznak říci něco takového, že nám tu objednávku nepotvrdili (objednáno přes 3/4 roku). Nakonec jsme tedy dostali pokoje dva, ale každý na jiném patře (měly být u sebe). Dali nám rozpis procedůr, kde na první dva dny (sobota a nedele) nebyla ani jedna. Pak jsem se zacal pídit kdy, že mohou rodiče chodit na jídlo ( na recepci nás vůbec neinformovali). Přímo v jídelně jsem se musel doptat a zjistit, že se chodí na jakési směny. Kvalita jídla mi mamka po prvním jídle řekla, že skrze plátek masa by se dalo dívat. Snídane nejsou formou bufetu (v dnešní době již běžné), ale musí zśi vybrat předem člověk skladbu jídla typu chleb s maslem a šunkou apod, k pití pouze čaj a kakao...káva nikoliv, ta jen za příplatek ze sousedící kavárny. Na pokoji nebyla ani lednice ani varná konev ani hrnky....varná konev byla pouze v přízemí u vchodu, ale hrnky nikde. Deklarovaná vířivá vana 14-19 nebyla k dispozici, ani masážní chodník teplá/studená voda. Voda v bazénu byla velice studená, rodiče se z ní nachladili. Procedury jako takové byly dobré, ale liknavost personálu jim nepřidává (pokud se opozdíte o pár minut, tak zavřou dveře a již jsou nedostupní. Takže celkově bych toto zařízení nedoporučoval a volil konkurenci, vzhledem k cene a službám se dá najít lepší, nehledě na to, že hlavní "kolonáda" je dost vzdálená. Služby SPA...paní se sicesnažila vyhovět (kdyz nám původní objednaný hotel zrusil pobyt kvůli COVID a SPA s ním zrušilo spolupráci), ale evidentně měli špatně s hotelem vykomunikovaný pobyt, neupozornili nás na to, že procedury začnou až od pondelí (zadání bylo každý den pár procedur aby jich nebylo příliš na jeden den - realita posledni den jich bylo na cely den z jedne do druhe..) .
    • procedury
    • personál
      prostředí
      jídlo a jeho forma
      vybavení pokojů
      nefunkční deklarovaná vířivka a vodní chodník