Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 868 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (868)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Břetislav Šprc

    ?

    jednotlivec, 9. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Obsluha v resturaci byla velice nepíjemná. Připadali jsme si jako pod policejní kontrolou. Dále bych velmi negativně hodnotil,že při podávání večeří nebyla k dispozici ani voda z vodovodu. Jen za peníze. A navíc,za tuto nezanedbatelnou sumu bylo jen 2.procedůry. Ostatní za přemrštěné ceny. Víckrát už tam nepojedeme!!
    • Viz výše popsané.
  • Jan Teska

    ?

    jednotlivec, 28. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moje hodnocení je průměrné či spíše špatné protože my jsme si objednali pobyt s vnučkou/3,5roku/ a s tím hotel nebo spa moc nepočítal i když to podle poukazu vypadalo dobře ale hned první káva a zákusek byl trapas vnučka nejdřív zákusek dostala a pak jsme ho museli vrátit protože restaurace podle vyjádření vedoucí zákusků je přesný počet s vnučkou se nepočítá a tak není ani možné zákusek dokoupit./telefonicky jsem o tom hovořil s p. Soukupem/ Tak jsme na zákusek s kávou nechodily a při večeři nám bylo sděleno,že zákusky nepřebývají.
    Ubytování bylo sice perfektní ale pro 2 osoby s přistýlkou to bylo na pokoji 407 velmi těsné i když pokoj na př 412 by byl daleko lepší a při mé objednávce v únoru nebyl problém s tím počítat.Výlet opět nebylo hotelu jasné zda vnučka má nárok na míst nebo ne řešili jsme to že jsme nejeli. Nakonec při vyúčtování se objevil nedoplatek u vnučky za procedury
  • Pavel Koudelka

    ?

    dospělý pár, 20. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlasta Kalášková

    ?

    skupina přátel, 18. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám čisté prostředí a služby, oproti minulému roku se zhoršilo stravování, sice výběr lze hodnotit kladně, ale každý den bylo stejné maso jen s jinou úpravou omáčky, brambory nedovařené a studené, přestože jsme chodily na večeře jedny z prvních. V den odjezdu se nás velmi dotkla ignorance kuchaře, kdy jsme na oběd (bylo 11 hodin a obědy se začaly teprve vařit a v jídelně bylo celkem 6 hostů, kteří čekaly na "meníčko") čekaly téměř hodinu a z omluvy číšníka bylo zřejmé, že na nás kuchař zapomněl. Při takové "hvězdné" reklamě hlavně na stravování by se toto nemělo vůbec stát, zvláště, když jsme spěchaly na spoj na zpáteční cestu. I když jinak bylo vše celkem v pořádku, existuje ještě tolik lázeňských pobytů, z kterých si napříště jistě budeme vybírat..
  • Silvie Binarová

    ?

    dospělý pár, 2. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel vybavením odpovídá 4 hvězdám. Zaměstnanci wellness jsou perfektní :-) což se o personálu restaurace a recepce nedalo vůbec říci. Neusmějí se, odsekávají ... co takhle nějaké proškolení jak se chovat k zákazníkům. Uvítací přípitek by měl hotel úplně zrušit, je to ostuda ...
    • prostředí, wellness centrum
    • ranní hluk před hotelem
  • Nikola Jarolínová

    ?

    ostatní, 23. února 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hned ze startu nás hotelový řidič seřval jako malé děti, protože jsme (podle instrukcí) po příjezdu čekali na odvoz na nádraží a netrefili jsme jakousi zapadlou uličku, kam jsme se podle něj měli samozřejmě přesunout. Ostatní personál také neodpovídal standardu čtyř hvězd, stejně jako "večeře formou bohatého bufetu", v překladu pro vegetariány "odtučňovací kúry", nápoje se musely platit zvlášť. Welcome drink v podobě "bílého nebo červeného vína" nás upřímně rozesmál. Wellness ok (mimo posilovnu), čistota výborná, přesto se však určitě vrátit nehodláme.
    • - 100% čistota
      - krásný balkon s výhledem do lesa, který bychom jistě v létě ocenili
    • - protivný personál
      - žalostný výběr jídla u polopenze
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milada Šrajerová

    ?

    dospělý pár, 13. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově se mi pobyt v hotelu Pohoda v Luhačovicích líbil. Pouze bych vytkla, že nápoje k večeři nejsou v ceně pobytu. Myslím si, že cena pobytu je dost vysoká na to, aby byla k večeři podávána alespoň voda.
    • - líbila se mi organizace procedur, které byly naplánované předem a ve stejném čase pro manžele.
      - vybavení pokoje a koupelny
      - bazén na hotelu
    • - uvítací posezení nebylo řádně zorganizované, poněkud nervózní uvítání od pana provozního, který upozornil na nutnost placení nápojů k večeři dost nevybraně (ty podšálky vracejte-film "Účastníci zájezdu")
      - nepodávání nápojů k večeři
      - drahé nápoje
  • Alena Rygálová

    ?

    jednotlivec, 30. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení