Jalta Ensana Health Spa Hotel
Vážený pán Matuška,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie. Veríme, že aj napriek spomenutým detailom ste si užili pobyt u nás v Piešťanoch.
S pozdravom,
Manažment hotela
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 31. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 30. října 2022
1 hlas
?
ostatní, 27. října 2022
Jalta Ensana Health Spa Hotel
Vážený pán Matuška,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie. Veríme, že aj napriek spomenutým detailom ste si užili pobyt u nás v Piešťanoch.
S pozdravom,
Manažment hotela
1 hlas
?
dospělý pár, 16. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 4. září 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 31. července 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 29. května 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 3. dubna 2018
7 hlasů
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.