Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

HodnoceníHotel Máj

Zpět

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 40 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (40)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. listopadu 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Izbu sme objednali pre vozíčkara, v sprche nebola k dispozicii plastová stolicka ani madla na toalete. Jednu noc sa to da vydržať. Pri odchode sme sa dozvedeli, že si to treba žiadať v objednávke. Prepáčte, ale vozíčkar je viditeľný na prvý pohľad a mohlo by to byť ponúknuté, najma ked to bolo uvedené v objednávke.
    Hotel Máj

    Odpověď od hotelu

    Hotel Máj

    Ďakujeme Vám za Váš postreh. Na recepcii máme k dispozícii dostatočné množstvo
    prísavných madiel, ktoré si hosť s pohybovým hendikepom môže umiestniť v kúpeľni podľa svojich potrieb. Takisto by bolo len otázkou minút, ak by ste požiadali o stoličku do sprchy.
    Máte však úplnú pravdu v tom, že Vám to mohol recepčný ponúknuť pri ubytovaní. Budeme s kolegami na túto tému hovoriť.

    S pozdravom
    Juraj Lulovič, obchodný manažér hotela

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petra Škrobánková

    ?

    jednotlivec, 10. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Spokojenost byla s výběrem stravy.
    • Vzhledem k poměrně velmi teplému počasí mi scházela ledníce na pokoji a klimatizace.
      Procedury mohli plánovat i dle přání klienta a ne jak se jim to hodilo do rozvrhu. Babička neplavec vůbec nevyužíla tělocviku v bazénu a děda, který má dechové potíže neudýchal horké bahno. Takže asi polovinu procedur neabsolvovali.
    Hotel Máj

    Odpověď od hotelu

    Hotel Máj

    Preveril som záznamy o podaných procedúrach, všetky individuálne procedúry v rozpisoch obaja absolvovali: bahenné zábaly, oxy terapiu, elektroliečbu, reflexné masáže, zábaly rúk i chrbta, laser...
    Pri skupinovom cvičení vo vode a Škole chrbta sa účasť jednotlivých osôb neoveruje jednotlivo, ak sa cvičenia nezúčastnili, tak to bolo ich osobné rozhodnutie.
    Preto sa musím ohradiť voči tvrdeniu "takže asi polovinu procedur neabsolvovali" formulovanému tak, že je to vinou hotela.
    Plne rešpektujem právo vyjadriť svoj názor, zároveň ale musím chrániť dobré meno zariadenia pred nepodloženými tvrdeniami. Juraj Lulovič , Obchod a marketing

  • Eva Navrátilová

    ?

    dospělý pár, 30. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Novák

    ?

    jednotlivec, 18. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkový pobyt velmi příjemný s klidným okolím. Pobyt doporučuji,výborný odpočinek.
    • Vstřícný personál
      Velmi dobré stravování
      Výborné zdravotní procedury
      Čistota objektu a okolí
      Prostorné parkoviště
    • Nerovnoměrné vytápění pokoje ?
  • Václav Patočka

    ?

    jednotlivec, 6. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pokoj prostorný a pohodlný a dobře vybavený m.j.i trezorem.
      Strava pestrá, kvalitní a dostatečná.
      Vynikající bazén s teplou vodou téměř celý den přístupný.
      Dvakrát týdně velmi pěkná zábava s hudbou v kavárně.
      Až na malé výjimky ochotný a přívětivý personál.
    • Postrádal jsem v nabídce slíbený přístup k internetu.
      Jeden člen recepce (muž ve středním věku) byl neochotný při mé žádosti o jízdní řád autobusů MHD a podal zcela přehnanou informaci o cenách taxi a jízdného MHD.
    Hotel Máj

    Odpověď od hotelu

    Hotel Máj

    Komentár hotela:
    Ďakujeme za návštevu a sme radi, že naše služby a personál hodnotíte pozitívne.
    Celý hotel - izby i spoločenské priestory sú pokryté signálom WiFi, prístup nie je zaheslovaný, stačí sa prihlásiť. Ak si si tým hosť nevie rady bežne na recepcii pomáhame s pripojením.
    Okrem toho máme internetový kútik, kde si je kedykoľvek možné sadnúť a ísť na net.
    Taxi stojí 1,99 € za jazdu v rámci mesta, ak sa dajú dohromady 4 pasažieri, stojí to každého 50 centov, čo je cena rovnaká ako lístok na MHD.

  • Věra Čapková

    ?

    jednotlivec, 18. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Chybi na pokoji alespon malinka lednicka
    Hotel Máj

    Odpověď od hotelu

    Hotel Máj

    Chladnička podľa Vyhlášky Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 277 /2008 nepatrí medzi štandardný výbavový prvok hotelovej izby triedy 3*.

    Ako nadštandardná výbava sú preto chladničky na hotelových apartmánoch a príplatkových "XXL" izbách.
    Na štandardnej izbe je chladnička umiestnená na požiadanie hosťa za príplatok 2€ / noc.

  • Jiřina Šišková

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi pěkné prostředí, kvalitní služby a chutné jídlo, příjemný a ochotný personál,