Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    86%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    77%

Recenze (2)

Filtry

Typ klienta

  • Jiřina Chládková

    ?

    skupina přátel, 26. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mizerný poměr výkon/cena. Za svoje peníze bychom očekávali opravdu lepší služby, kvalitu lázeňské péče i stravování.
    • Počasí.
    • Lázeňský poplatek byl vždy v ceně pobytu. Nyní je zřejmě, vzhledem k ceně, jak v ceně pobytu, tak je vymáhán i zvlášť. Nemravné, právě tak, jako neslýchané placení poplatku za parkování vozidla lázeňského hosta! Touto cestou, cestou nenajedenosti, spolehlivě dojdete ke ztrátě klientů. O čtyři jste letošním zážitkem již přišli.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 15. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pouze čistota a nové vybavení pokojů.
      Klid v hotelu během večera a noci.
    • Strava:
      jednak, pokud člověk nepřišel hned na začátku snídaně nebo večeře, tak bylo už snědeno a pouze na požádání dodělali minutku (večer). Bufetový styl je tady špatný, protože si důchodci nabírali jídlo a ovoce a brali s sebou. Vím, že to je těžké, ale dá se tomu předejít.
      A co týče procedur:
      pokud bychom si nepřiobjednali masáže navíc, tak už nebyl žádný prostor.
      A jedna z nás měla místo zaplacené aromatické celkové masáže, pouze obyčejnou, bez aroma oleje.
      Škoda, že si správní lidé neuvědomují, že příště si raději doplatíme cca 4 tis. a máme za to letecký zájezd k moři s plnou penzí a mnohem lepším servisem.