Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    86%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    77%

Recenze (1156)

Filtry

  • Zdeňka Kholová PhDr.

    ?

    jednotlivec, 27. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnocení je třeba rozdělit na služby hotelové a wellnesové. Vynikající byl přístup pí. recepční při nástupu. Vyhověla i předběžnému požadavku o dřívější ubytování, vše vysvětlila a nástup proběhl velmi profesionálně. Pokoj byl pěkný a čistý. Wellnesové služby, včetně chování personálu, byly průměrné. Úroveň gastronomie neodpovídá 4hvězdičkovému hotelu.
    • Vybavení pokoje.
      Dostupnost hotelu.
    • Obtížnější orientace v hotelu. Zastaralé a malé výtahy. Příliš těžké otvírací mechanismy ( Brano) na všech dveřích. Nevyhovující koridor spojující jednotlivé budovy - nevyhřívaný, pro přechod na procedury v županu v tomto ročním období nevhodný.
      V balneo provozu zima. Neexistují převlékací kabinky či šatny, není zohledněna intimní zóna klienta.
      Není jasně vymezený ( ani v ceníku) čas jednotlivých procedur.
      Pro osušení jsou nabízeny nevhodné, malé ručníky.
      V průběhu procedury je klient vystaven hlasitému naslouchání rádia - místo relaxu poslouchá o tragédiích na silnicích či nárůstu nakažených ebolou.
      Pohoda klienta není pro personál primární.
      Gastronomie - omezená, jednotvárná nabídka jídel. Úprava švédských stolů neodpovídá estetickým ani hygienickým normám.Jednotlivé pokrmy nebyly označené. V jedné uzavřené nádobě byly podávány párky, volská oka a ovesná kaše. Množství neodpovídalo počtu strávníků.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 15. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota a vstřícnost personálu
    • Placené parkoviště, slabé snídaně i večeře, hotel nesplnuje 4 hvězdičky
  • Soňa Juráková

    ?

    jednotlivec, 9. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je ve výborné poloze - přímo u lázeňského parku se spoustou zeleně, restaurací, obchodů, lázeňským životem. Vybavení pokojů a jídlo odpovídá počtu hvězdiček. Bohužel při našem wellness pobytu byly procedury dosti krátké (masáž pouhých 20 minut, koupel a hydrojet jen 15 minut - to je poměrně krátká doba). Jen solná jeskyně trvala 45 minut, což je dostačující.
    • Vybavení pokoje
      Výborná poloha hotelu
      Každodenní úklid pokoje, nové ručníky
      Slušný výběr u snídaně a večeře
    • Většina hotelových procedur trvala velmi krátce
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. srpna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    I když sme si doplatily ubytování v apartmá, překvapilo nás , že koupelna i záchod byly z roku "1970", nebyla tam klimatizace a pokoj je orientován na jihozápad, a tak teplota v pokoji šplhala hodně vysoko.
  • Martina Pešková

    ?

    skupina přátel, 27. června 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál neumí poradit,je neinformovaný o vlastních produktech,často neprofesionální
  • Jitka Prokopová

    ?

    jednotlivec, 22. června 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka Petříková

    ?

    jednotlivec, 6. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ubytování
      strava
    • restaurace by mohla být otevřena déle než po dobu večeře
      masáže
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milada Holinková

    ?

    jednotlivec, 23. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi se mi líbily všechny procedury, jejich naplánování i prostředí, ve kterém byly prováděny. Také personál byl velmi profesionální. Dále jsem byla velmi spokojena se stravováním, celá restaurace je velmi příjemná.
    • Trochu mi vadila nečistota v pokoji a hlavně sociální zařízení neodpovídalo úrovni hotelu.