Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    86%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    77%

Recenze (1156)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Valentová

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Délka procedur minimální dokoupení prodloužení nemožná.
  • Helena Hoserová

    ?

    ostatní, 4. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Přestože jsme byly přesunuty do jiného hotelu ( Libenský), tak jsme byly naprosto spokojené.
    • Procedury naprosto úžasné,jídlo dobré,ochota personálu super!
    • Moc nám nechutnala káva v hotelové kavárně,ale
      ani v kavárně Viola ( kde byl i naprosto otřesný nevšímavý neochotný personál - obsluha).
  • Marta Pokorná

    ?

    jednotlivec, 2. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Libenský je moc hezký, jeho umístění proti květinovým hodinám perfektní.
    • Ubytování, služby, jídlo, přístup personálu - naprosto v pohodě.
    • Malinký sprchový kout
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnocení se týká hotelu Libenský, kam jsme byli přesunuti z technických důvodů hotelu Tlapák.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S ubytováním jsme byli naprosto spokojeni. Vše ještě vonělo novotou, hotel byl prý otevřen 3. 3. 2022. Stravování bylo taky skvělé. Chválíme kuchaře i obsluhující personál. Procedury probíhaly bez čekání a prostředí bylo příjemné. Všechen personál se choval profesionálně, příjemně a vítali nás vždy s úsměvem!
    • Tím, že jsme byli ubytováni v Hotelu Chariclea, mohli jsme navštěvovat po celý den Balneo centrum - bazén, vířivky i saunu.
    • Nedá se říci nelíbilo, jen bychom uvítali více kultury, i když termín návštěvy byl předsezónní....
  • Taťána

    ?

    ostatní, 17. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Se všemi se jedná jako s pacienty, chybí rozdílný přístup k lázeňským turistům, kteří přijeli odpočívat.
    • Umístění hotelu na kolonádě.
    • večeře - tohle je jídlo pro pacienty
      parkování - minimum u hotelu, zbytek o ulici dále
      procedury jsou pevně dané bez konzultace
      procedury jsou krátké, jako na běžícím páse
      turisté chtějí více, viz Luhačovice, Maďarsko
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mária Jelínková

    ?

    skupina přátel, 30. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S vybaveností a personálem jsme byly spokojeny. Pracovnice v recepci a pokojské byly vstřícné.Chtěla bych ale vyjádřit velkou nespokojenost s večeřemi, a to jak s kvalitou, tak i s velikostí porcí. Večeře byla studená, podivné chuti i vzhledu, porce vzhledem k ceně pobytu malé, zeleninové saláty, umístěné ve vitrínách, se nedoplňovaly, kdo přišel po 18. hod, narazil pouze na prázdné mísy . Snídaně výborná, bohatý výběr.
    Dalším zklamáním byly délky procedur (koupele, masáže), které trvaly pouhých15 min. Vzhledem k ceně pobytu se nám tato doba zdá velmi krátká. Bohužel délky procedur(koupele, masáže) na Vašich stránkách nejsou uvedeny.
    • Personál u procedur byl velice milý a střícný (koupel, masáž, zábal ruce)
    • Předem jsme si objednaly vstup do veřejného bazénu, byly jsme ujištěny jak při objednáni, tak i těsně před návštěvou bazénu pracovnici v recepci hotelu, že nepotřebujeme sebou žádné osušky ani župan, vše, jako hoteloví hosté, dostaneme v bazénu. Skutečnost byla taková, že zřízenec, který měl službu, prý zaměstnanec hotelu, nám odmítl osušky zapůjčit, navíc se k nám choval hrubě, nezdvořile. Teplota vody v bazénu měla k avizované teplotě 29 stupňů hodně daleko, voda byla skoro studená.
  • Lenka Třešňáková

    ?

    jednotlivec, 15. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • proležené matrace