Hotel Golfi
Vážená paní Neumannová,
děkujeme Vám za krásné hodnocení, velmi si toho vážíme a těšíme se opětovně naviděnou v Golfi.
Katka, recepce
96%
Perfektní
na základě 165 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 11. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 1. března 2024
Hotel Golfi
Vážená paní Neumannová,
děkujeme Vám za krásné hodnocení, velmi si toho vážíme a těšíme se opětovně naviděnou v Golfi.
Katka, recepce
1 hlas
?
jednotlivec, 25. ledna 2024
Hotel Golfi
Dobrý den paní Adamcová,
velice se omlouváme za nekomfort při Vašich procedurách.
Jedná se o vyjímečnou situaci, jelikož prostory masérny byly vytopeny a v suterénu stále ještě pracujeme na vysoušení.
Jsme tak nuceni využívat náhradní prostor za recepcí ještě několik dní.
Těšíme se na Vaši další návštěvu.
S pozdravem,
Katka Vajgrtová
1 hlas
?
jednotlivec, 23. ledna 2024
1 hlas
?
jednotlivec, 2. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 11. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 4. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 23. listopadu 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 20. listopadu 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 9. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.