Recenze

HodnoceníHotel Libuše

Zpět

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 32 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    81%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (151)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celková spokojenost
  • iva šimkova

    ?

    jednotlivec, 1. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    tento hotel jsem navštívila už po několikáté a jsem spokojená,jen by si zasloužil zrenovovat
    • vše
  • Kateřina Velková

    ?

    jednotlivec, 21. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se velmi vydařil a přispěla k němu i souhra náhod. V hotelu Libuše nám dali bezbariérový pokoj, který byl velmi prostorný a vzdušný. Současně probíhal festival vína, což pobyt značně povýšilo. Procedury i bazén super.
    • V hotelu Libuše je vše starší, ale čisté. Žádný zápach. U jidla zasedací pořádek, ale jidlo dostačující ( snídaně bufet, večeře servírované se salatem a moučníkem) včetně pití. Na internetu je inzerováno, že ač hotel nemá klimatizaci, je možné si na recepci půjčit větrák, což neodpovídá realitě ( při soucasně panujících tropech, by nějaké mohli pořídit). Benefitni karta zážitků byl fajn nápad. Na balneu nebyl žádný problém upravit si procedury a vše probihalo na minutu přesně.
    • Neměla jsem žádná očekávání, takže nepřišlo ani zklamání. Navic pobyt trval 2 noci. Umím si ale představit, že za nemalé peníze, ktere ubytování stoji ( což je v místě obvyklé ), může někdo ze samoplatců pocitovat frustraci a nespokojenost. Takže těm, co očekávají podobný standard jako na svych dovolených v cizině, doporučuji připlatit si za lepší hotel.
  • Jana Pohanková

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Kotková

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, vracím se již poněkolikáté, Hotel působí rodinným dojmem!
    • Prostorné pokoje a čistota
  • Eva Šamalová

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem maximálně spokojená, v hotelu čisto, jídlo chutné a velké porce, vyšetření lékařem perfektní, procedury zvolené velmi dobře, personál milý a vstřícný. Ráda se sem opět vrátím.
    • léčebné procedury na neuropatii, plavecký bazén, příjemné procházky po kolonádě i kolem Labe
    • nemám co bych vytkla. Jen pro ty, co mají rádi měkkou matraci doporučuji vzít si přistýlku
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bodovala jsem jak to cítím. Byla jsem moc spokojená.
    • Líbilo se mi moc v Poděbradech navštěvují je už víc než 10 let a ráda se tam vracím, protože samotné Poděbrady jsou moc hezké a parky a okolí, klid, který člověk potřebuje zkrátka vše tam najdete.
    • Vše dobré jenom jedna maličkost (pro mně důležitá)když jste šli na procedůru a WC v hotelu Chariclea nikdy za ten týden nebylo na žádném WC mýdlo a ještě jedna maličkost (za co spa lázně nemůžou) Je velká chyba, která mně osobně vadí, že Cukrárny a Restaurace přestali brát platební karty!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Erika Machová

    ?

    jednotlivec, 2. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Paní recepční,která sloužila v den mého odjezdu.
    • strava