SPA Hotel Felicitas
Dobrý den paní Čechová, velice Vám děkujeme za zaslané hodnocení našich služeb, které nás velice potěšilo. Věříme, že se brzy setkání v hotelu Spa Felicitas. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
95%
Perfektní
na základě 158 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
Neuvedeno, 14. října 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 14. října 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 7. října 2023
SPA Hotel Felicitas
Dobrý den paní Čechová, velice Vám děkujeme za zaslané hodnocení našich služeb, které nás velice potěšilo. Věříme, že se brzy setkání v hotelu Spa Felicitas. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
1 hlas
?
skupina přátel, 7. října 2023
SPA Hotel Felicitas
Dobrý den, děkujeme Vám za zaslanou recenzi našich služeb, za které Vám velice děkujeme a moc nás potěšilo. Těšíme se opět na viděnou v našem hotelu. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
1 hlas
?
dospělý pár, 7. října 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 4. října 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 4. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 1. října 2023
1 hlas
?
ostatní, 1. října 2023
1 hlas
?
Neuvedeno, 29. září 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.