Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 158 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (8)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petra Soukupová

    ?

    jednotlivec, 30. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Felicitas jsme letos byli potřetí. Letos to bohužel bylo nejslabší a mzí nás, že jsme hotel dopručili známým. Připadalo nám, že jste veškerý personál v době kornaviru propustili a ten nový se to teprve učí.
    • Příjemné a milé byli uklízečky na pokojích.
      Až na malé výjimky jsme byli spokojeni s jídlem.
    • Bylo toho dost, co se nám nelíbilo.
      Dostali jsme informaci, že nelze odečíst státní příspěvek 4000 Kč, přitom na recepci některým klientům bylo řečeno, že 4000 Kč jim odečtou při placení.
      Při příjezdu hodinová fronta v recepci - fungovala jen jedna recepční.
      Problém objednat se do bazénu. Na recepci nešlo se objednat, že máme zavolat linku 100. Tu ovšem nikdo nezvedal.
      Zmatek v balneoprovozu. Na vodní lůžko jsem čekala půl hodiny po určeném termínu. Nikdo mi neřekl, že aby lůžko správně fungovalo, máim si lehnout rovně. Obsluha zapla knoflík a odkráčela. Nepřišla se podívat, jetli je všechno vpořádku. To samé při koupelích. V 15:15 hodin už nebyla k dispozici teplá voda do koupele. Proč se tedy na tuto hodinu objednává?
      Věčně nefungující kávovary v jídelně.
      Přestože nebylo plno v jídelně jsme dlouho čekali, než si nás někdo všiml, abychom si objednali pití.
      Při placení pobytu na recepci nešel platební terminál a paní recepční imobilního manžela posílala ve velkém lijáku k bankomatu s tím, že mu půjčí deštník. Čím by si ho asi držel, když má hole. Nakonec jsme si hotovost půjčili od známých. Nešlo dát fakturu?
  • Zdenka Marie Molíková

    ?

    jednotlivec, 12. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Doktorka byla velmi příjemná.
    • Pro starší osoby jsou postele příliš nízké.
  • Jaroslava Soukupová

    ?

    jednotlivec, 5. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkově jsem byla spokojená
    • přístup lékařky při vstupní prohlídce
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V 7.00 hlučný personál na chodbě,jelikož jsme byli poslední pobyt v sezóně jídlo na švédských stylech téměř nebylo /1.1.2019/.Cena pobytu ovšem zůstala nadprůměrná ++++.Hudba na sivestrovském večeru velmi slabá / možná by uspěla v domově důchodců/.
  • Jana Macíková

    ?

    jednotlivec, 6. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo.
  • Vladislav /Helena Klener/Lašková

    ?

    jednotlivec, 21. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsme (píšu i za svou společnici, která se asi sama ozve) s celou akcí velmi spokojeni, hotelové služby včetně restaurace jsou na úrovni čtyřhvězdičkového hotelu, rehabilitační program dobře organizován a zajištěn. Bodové hodnocení neprovádím, k žádnému bodu nemám kritické výhrady. K okolí objektu se nevyjadřuji, přilehlý lázeňský park bude zřejmě upraven s počínající jarní sezónou.
    Závěrem s recepcí hotelu řeším své nepříjemné opomenutí, při přípravě k odjezdu jsem zapomněl na pokoji svou bundu a nenaložil do auta cestovní tašku, v níž mj. byla i nabíječka mobilu. Na telefonický dotaz po zjištění této situace doma mi recepce sdělila že obojí bylo nalezeno a ochotně nabídla doručení věcí při příležitostné cestě někoho z personálu do Prahy. Takže asi maximum toho, co se dá v takové situaci očekávat. Očekávám, že i tato epizoda bude úspěšně vyřešena.
    • Výhodou je časný přístup do hotelového bazénu, který je postačující k nenáročnému plavání, a k vířívce - a to ještě před snídaní.

      V dotazníku o mimořádné osobní pochvale personálu, odevzdaném v recepci., jsme ocenili paní Petru Hrbkovou za služby na úseku wellness a p. Vavřenu (Vavřinu?) jako zkušeného maséra.
    • Pro omezeně pohyblivé osoby by bylo třeba pořídit nějakou pomůcku (fixní opěrnou tyč? tyče?" částečné zábradlí") k usnadnění výstupu z vířivky.
  • Klara Volkova

    ?

    jednotlivec, 21. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Strava velmi prumerna na 4* hotel.Nedostacujici vybaveni hotelu: chybela varna konvice,caj a kava na pokoji,coz bezne 4* maji ve standardu.Dale bazen je otevren pouze 1h denne.V pokoji v mrazivem pocasi byl ledovy radiator.Chybely nahradnimteple deky.
    • K rukam Managamentu hotelu a serveru Spa

      Dobry den
      Nebudu vyuzivat dalsi druhy den k pobytu.Odjizdim o den drive.
      Poznamky k pobytu:vecere prumerna,pitny rezim podebradka nedodrzen,mineralky z lednice se musely platit,pramen v hotelu nefungoval,musela se platit wifi,platit parkovani na ulici,v pokoji nebylo teplo,musela jsem pozadat recepcni,aby nekde teplotu navysila,pak jsme zjistily,ze topeni je vypnute,a kohoutem neslo otocit,v pokoji nebyly papirove ubrousky,zadna konvice na caj,zasna kava,caj,cukr apd.

      Celkove mohu rici,ze me pobyt neoslovil a nedoporucila bych ho.
      Zdravim Vas
      Klara Volkova