Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 1088 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (1088)

Filtry

  • Jaroslava Soukupová

    ?

    jednotlivec, 5. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkově jsem byla spokojená
    • přístup lékařky při vstupní prohlídce
  • Vladislav /Helena Klener/Lašková

    ?

    jednotlivec, 21. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsme (píšu i za svou společnici, která se asi sama ozve) s celou akcí velmi spokojeni, hotelové služby včetně restaurace jsou na úrovni čtyřhvězdičkového hotelu, rehabilitační program dobře organizován a zajištěn. Bodové hodnocení neprovádím, k žádnému bodu nemám kritické výhrady. K okolí objektu se nevyjadřuji, přilehlý lázeňský park bude zřejmě upraven s počínající jarní sezónou.
    Závěrem s recepcí hotelu řeším své nepříjemné opomenutí, při přípravě k odjezdu jsem zapomněl na pokoji svou bundu a nenaložil do auta cestovní tašku, v níž mj. byla i nabíječka mobilu. Na telefonický dotaz po zjištění této situace doma mi recepce sdělila že obojí bylo nalezeno a ochotně nabídla doručení věcí při příležitostné cestě někoho z personálu do Prahy. Takže asi maximum toho, co se dá v takové situaci očekávat. Očekávám, že i tato epizoda bude úspěšně vyřešena.
    • Výhodou je časný přístup do hotelového bazénu, který je postačující k nenáročnému plavání, a k vířívce - a to ještě před snídaní.

      V dotazníku o mimořádné osobní pochvale personálu, odevzdaném v recepci., jsme ocenili paní Petru Hrbkovou za služby na úseku wellness a p. Vavřenu (Vavřinu?) jako zkušeného maséra.
    • Pro omezeně pohyblivé osoby by bylo třeba pořídit nějakou pomůcku (fixní opěrnou tyč? tyče?" částečné zábradlí") k usnadnění výstupu z vířivky.
  • Zdenka Marie Molíková

    ?

    jednotlivec, 12. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Doktorka byla velmi příjemná.
    • Pro starší osoby jsou postele příliš nízké.
  • Klara Volkova

    ?

    jednotlivec, 21. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Strava velmi prumerna na 4* hotel.Nedostacujici vybaveni hotelu: chybela varna konvice,caj a kava na pokoji,coz bezne 4* maji ve standardu.Dale bazen je otevren pouze 1h denne.V pokoji v mrazivem pocasi byl ledovy radiator.Chybely nahradnimteple deky.
    • K rukam Managamentu hotelu a serveru Spa

      Dobry den
      Nebudu vyuzivat dalsi druhy den k pobytu.Odjizdim o den drive.
      Poznamky k pobytu:vecere prumerna,pitny rezim podebradka nedodrzen,mineralky z lednice se musely platit,pramen v hotelu nefungoval,musela se platit wifi,platit parkovani na ulici,v pokoji nebylo teplo,musela jsem pozadat recepcni,aby nekde teplotu navysila,pak jsme zjistily,ze topeni je vypnute,a kohoutem neslo otocit,v pokoji nebyly papirove ubrousky,zadna konvice na caj,zasna kava,caj,cukr apd.

      Celkove mohu rici,ze me pobyt neoslovil a nedoporucila bych ho.
      Zdravim Vas
      Klara Volkova
  • Jana Macíková

    ?

    jednotlivec, 6. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo.
  • Barbora Adámková

    ?

    skupina přátel, 25. března 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vkusne zařízené pokoje
      příjemné, klidne umístění hotelu
    • Neinformovaný personal, pravděpodobně nový - dá se pochopit, pro nas ale zmatené
  • Lenka Svobodová

    ?

    dospělý pár, 27. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Známým bych tento pobyt spíše nedoporučila.
    • Nelíbila se mi celková organizace a informovanost. Na rozpise procedur by mělo být uvedeno kde budou procedury probíhat. Dále se mi hodně nelíbilo, že ve čtvrtek 23.3 došlo ke změně času vydávání večeře (pouze do 19:00) aniž by o tom byly hosté dostatečně informováni. Ani pracovnice na recepci o změně nevěděla.
      Jeden den nedošlo k úklidu pokoje.
      K obědu a k večeři bych očekávala alespoň džbán vody (bezplatně). V jiných hotelech je v nabídce čaj.
      Na pokoji chyběl dotazník spokojenosti, nebyl k dispozici ani na recepci.
      Vydávat jako jednu z procedur (kterou jsem si zaplatila) lékařskou prohlídku je nehorázné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V 7.00 hlučný personál na chodbě,jelikož jsme byli poslední pobyt v sezóně jídlo na švédských stylech téměř nebylo /1.1.2019/.Cena pobytu ovšem zůstala nadprůměrná ++++.Hudba na sivestrovském večeru velmi slabá / možná by uspěla v domově důchodců/.
  • Michaela Holubová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 15. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsme pravidelnými zákaznicemi, ale bohužel musím konstatovat, že úroveň hotelu se zhoršuje. Na Vinném pobytu jsme se hroznu nedočkaly, úroveň služeb nic moc a jedna milá slečna na recepci to nezachrání. Za tyto peníze bych čekala profesionální přístup.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Designem je hotel velmi příjemný, zvláště wellnes centra s velmi milým a vstřícným personálem, pokojový servis funguje bez chyb
    • U bazénu nejsou k dispozici ručníky, upozornění, že si je máme donést, nikde nebylo. Bazén je pro hotelové hosty otevřen v podstatě během podávání večeře 17-19 hod., není divu, že je stále prázdný..
      4x jsme během dne reklamovali nefunkční topení v koupelně a pokoji, možnost náhradního ubytování byla nabídnuta až po 21 hod., to už jsme neakceptovali..