Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 158 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (1632)

Filtry

  • Hana Juřeníková

    ?

    jednotlivec, 8. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V hotelu se nám moc líbilo. Wellness moc pěkné. Služby odpovídající. V restauraci dostačující výběr jídla.
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Vážená paní Juřeníková,

    děkujeme Vám velmi za Váš čas a vyplnění tohoto hodnocení, kterého si vážíme. Slova pochvaly nás moc potěšily, jsme rádi za každou zpětnou vazbu od našich hostů. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu u nás. Krásné dny přeje Váš Spa Hotel Felicitas.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Designem je hotel velmi příjemný, zvláště wellnes centra s velmi milým a vstřícným personálem, pokojový servis funguje bez chyb
    • U bazénu nejsou k dispozici ručníky, upozornění, že si je máme donést, nikde nebylo. Bazén je pro hotelové hosty otevřen v podstatě během podávání večeře 17-19 hod., není divu, že je stále prázdný..
      4x jsme během dne reklamovali nefunkční topení v koupelně a pokoji, možnost náhradního ubytování byla nabídnuta až po 21 hod., to už jsme neakceptovali..
  • Michaela Holubová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 15. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsme pravidelnými zákaznicemi, ale bohužel musím konstatovat, že úroveň hotelu se zhoršuje. Na Vinném pobytu jsme se hroznu nedočkaly, úroveň služeb nic moc a jedna milá slečna na recepci to nezachrání. Za tyto peníze bych čekala profesionální přístup.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 7. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jeden výtah v tomto hotelu se mi zdál málo.
    • jedu ve výtahu v županu společně se zedníky a jinými řemeslníky
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Dobrý den, velice Vám děkuji za zaslanou recenzi našeho hotelu. Velice nás mrzí nastalá situace. Hotel připravoval během ledna nové pokoje pro naše hosty a řemeslníci zřejmě použili výtah i přes stanovený zákaz. Velice se tímto omlouváme a věříme, že nám zachováte přízeň. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Rehabilitace a lékař - se službami maximální spokojenost, profesionalita a odbornost na úrovni, příjemné vystupování
    • při nástupu: REKLAMOVÁNO
      - fleky na koberci v pokoji
      (byly odstraněny druhý den )
      tipovala bych to na domácího mazlíčka
      - na lednici vrstva prachu - odstraněno druhý den
      - k večeři nápoj bylo nutno koupit
      (při částce za den 3200,- absurdní)
      hotel má hvězdičky - za co?
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zaslané hodnocení našich služeb, které nám pomáhá zlepšovat náš servis. V pobytových balíčcích je uvedeno, že obsahuje pouze stravování. Nápoje jsou vždy dle individuálního výběru a konzumace, která se nedá dopředu kalkulovat. Omlouváme se za přehlédnutí skvrny na koberci, která byla zřejmě od nápoje.
    Věříme, že si náš hotel opět vyberete pro Vaši návštěvu.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Petra Slámová
    Obchodní ředitelka

  • Jiří Šrámek

    ?

    jednotlivec, 4. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál byl super.
    • Ač se hotel pyšnil 4-mi hvězdami, zdaleka jich nedosahoval.
    SPA Hotel Felicitas

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Felicitas

    Vážený pane Jiří, velice nás těší, že jste byl spokojen s naším personálem. Mrzí nás Vaše zklamání z celkové úrovně. Snažíme se dělat maximum, aby hosté dostávali to, co očekávají. Jsme si vědomi určitých nedostatků a proto máme např. naplánovanou velkou rekostrukci vstupní haly a nový design a koncept restaurace. Věříme, že budete mít chuť se k nám novinky přijet podívat. Přejeme hezký den ze Spa Hotelu Felicitas.

  • Miluše Svitakova

    ?

    jednotlivec, 23. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Horelová

    ?

    skupina přátel, 11. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vážení, na můj dotaz, zda si mohu objednat pokoj pro tři osoby v hotelu Felicitas Poděbrady, mi bylo řečeno, že ano. Zaplatila jsem tedy tři plnohodnotné poukazy. Netušila jsem, že na pokoji pro dvě osoby je přistýlka, na které se nedá ležet, neboť matrace na ní je samá tvrdá boule. Během soboty jsem celý den řešila, co s tím... Jelikož mi na recepci nedokázali pomoci, nakonec mi paní pokojská půjčila matraci z jiné postele, kterou jsme s kolegyněmi položily na tu stávající. Kvalita ležení už byla lepší než první noc, ovšem problém by vydal na velice slušný fejeton...Rozhodně není správné účtovat si za nevyhovující přistýlku plnou cenu. Za ty tři roky, kdy do hotelu jezdím, je vidět, že žádná velká údržba neprobíhá. Dveře sprchového koutu byly rozbité, televize spíše nehrála, slibovaná léčivá voda celou sobotu netekla. Naopak k objednaným procedurám mám jenom slova chvály. Lékařský personál velice ochotný, vše v perfektním pořádku.
    Se stravováním jsme byly spokojené.
    • objednané procedury
      ochotný lékařský personál
      stravování
      ochotná paní pokojská
      kvalitní úklid
    • přistýlka na slíbeném pokoji pro tři osoby
      přistýlka, na které se nedalo ležet
      plná cena poukazu s přistýlkou
      rozbitý sprchový kout
      celodenní porucha na vodovodu s léčivou vodou
      netečnost recepce k řešení problémů
  • Věra Pávová

    ?

    jednotlivec, 22. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V hotelu bylo čisto,personál restaurace i ve wellness ochotný.
    • Ve 4-hvězdičkovým hotelu bych očekávala wi-fi na pokojích zdarma ! sauna nebyla v ceně pobytu !! nevím, proč tedy nezdraží o něco pobyt a pak jsou veškeré služby zdarma - přijde mi obtěžování hosta neustále nahlašovat číslo pokoje a podepisování každé ze stvrzenek.
      Při pobytu na víkend jsem neměla absolutní šanci si dokoupit jakoukoliv službu wellness! všechny termíny již zamluvené!!
  • Pavel Jahelka

    ?

    mladý pár, 25. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Lokalita v centru Poděbrad. Dobré jídlo. Příjemné ceny doplňkového sortimentu.
    • Placení parkovného na ulici, přestože okolní ulice jsou o víkendu zdarma.

      Přezůvky by u spa pobytu měly být poskytovány automaticky (společně se županem).

      Internet na pokoji bych uvítal v ceně pobytu.