HodnoceníSPA Hotel Felicitas
ZpětHodnocení hotelu
92%
Perfektní
na základě 1145 recenzí
Recenze (1145)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Vladimir Klecan
?
dospělý pár, 15. března 2020
- Vše v pořádku, recepce, čistota, bazén, garáž, procedury, vše jak má být. Velmi kladně hodnotím i s postupujícím koronavirem možnost dezinfekce rukou.
- Měli jsme plnou penzi. Jídlo bylo výborné, vždy 4 jídla ale na večeři se většinou 2 až 3 opakovali, zřejmě z důvodu menší vytíženosti hotelu.
Odpověď od hotelu
SPA Hotel Felicitas
Dobrý den pane Klecane,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že jste byl u nás spokojen.
Spokojenost a bezpečnost našich hostů je pro nás prioritou. S postupujícími nařízeními Vlády ČR ve věci KOVID 19, jsme se snažili eliminovat ohrožení, ale držet i standart služeb.
Věříme, že nám zachováte přízeň a při Vašem příštím pobytu si vše
plnohodnotně užijete.
Zejména v těchto dnech Vám přejeme hodně zdraví !
Váš tým ze Spa Hotelu Felicitas1 hlas
-
Milan Víška
?
dospělý pár, 9. března 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Jitka Klimešová
?
jednotlivec, 8. března 2020
- Výborná poloha hotelu.
Klidné prostředí.
Možnost bazénu, sauny, masáží.
Velmi chutná kuchyně !
Personál na recepci milý, vstřícný.
Masér šikovný, empatický. - Personál restaurace (převážná část) neochotný, nesystematická obsluha, neodpovídá hotelu 4* !
Personál v balneo části (konkrétně koupele, vodní lůžko) bez úsměvu, bez zájmu, taková zdravotnická klasika :-( ne hotel 4*
Úklid pokoje v nevhodnou dobu, střetávání se s úklidovým personálem, to jsem nezažila nikde.
1 hlas
- Výborná poloha hotelu.
-
Vlasta Bobrová
?
jednotlivec, 7. března 2020
- Příjemný pobyt
výborná strava
Příjemný personál - Nefunkční chladnička
Vyhnilá zárubeň i dveře v koupelně
Nepohodlná postel
Odpověď od hotelu
SPA Hotel Felicitas
Dobrý den paní Bobrová,
děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu, jsme rádi, že jste byla spokojená se službami našeho hotelu i personálem.
Omlouváme se za problém s chladničkou, v případě, že by jste nám závadu ohlásila v průběhu pobytu v hotelové recepci, tak jsme mohli opravit nebo vyměnit,máme náhradní. Údržba je k dispozici denně. Současně Vás informujeme , že aktuálně hotel prochází rekonstrukcí pokojů, již nyní jsou k dispozici zcela nové pokoje PREMIUM.
Věříme, že nám zachováte přízeň a těšíme se s Vámi brzy na viděnou.
Váš tým ze Spa Hotelu Felicitas1 hlas
- Příjemný pobyt
-
Mgr. Margarita Malyavskaya
?
jednotlivec, 7. března 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Andrea Morovičová
?
skupina přátel, 29. února 2020
Ja jsem byla v hotelu opakovane, byla jsem opet velmi spokojena!!- ...vse pod jednou strechou.. skvele jidlo a servis.
Odpověď od hotelu
SPA Hotel Felicitas
Vážená paní Morovičová,
děkujeme Vám za Vaši stálou přízeň i za pochvalu.
Jsme velmi rádi, že jste byla opět se službami našeho hotelu spokojená.
Těšíme se, že Vás opět brzy přivítáme a přejeme Vám krásné jarní dny
Váš tým ze Spa Hotelu Felicitas1 hlas
-
Milan Topinka
?
dospělý pár, 24. února 2020
- Ochota a vstřícnost personálu, úroveň a kvalita snídaní a večeří formou bufetu.
- Poškozená výbava soc. zařízení pokoje.
Úroveň vstupního vyšetření lékařkou.
Administrativa při příjezdu, předání několika tiskopisů k vyplnění.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 21. února 2020
- Snídaně výborné večeře horší.
1 hlas
-
Jan Rett
?
dospělý pár, 9. února 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Jaroslava Fialová
?
jednotlivec, 16. února 2020
- Naprostá spokojenost, vše bylo dle mých představ.
Odpověď od hotelu
SPA Hotel Felicitas
Dobrý den paní Fialová,
děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velice rádi, že jsme splnili Vaše očekávání.
Věříme, že Vás opět brzy přivítáme.
Přejeme Vám krásné jaro
Tým Spa Hotelu Felicitas1 hlas