Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 37 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (586)

Filtry

  • Eva Horká

    ?

    jednotlivec, 25. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nemůžeme si vzpomenout co se nám líbilo. Poděbrady jsou krásné město a pokud se nám něco líbilo, tak to s kvalitou Vámi nabízených služeb nemělo nic společného. Myslíme, že od dob Československých státních lázní se moc nezměnilo a jako samoplátci jsme byly dost rozčarované. A to už jsme několik lázní navštívily a máme tedy možnost porovnat. Určitě se na stejné místo nevrátíme a všem známým to rozmluvíme. V době dnešní nelehké ekonomické situace lázní je nám to líto a ani by nás nepřekvapilo, kdyby došlo k jejich zániku.
    • 1. Vybavení hotelu bylo asi odpovídající, přístup personálu velice neosobní.
      2. Stravování bylo jednoduše řečeno odbyté, bez minimálních požitků, o vstřícnosti personálu se také moc hovořit nedá, o špinavém prostírání na stole nemluvě.
      3. Balneoprovoz rovná se jedna velká hrůza, socialistické vybavení by se dalo přehlídnout pokud by to vynahradily nabízené služby. Tomu tak bohužel nebylo. Celý prostor působí velice neútulně, neuklizeně a neintimně, zákazník je jenom nahatý kus, kterého se je třeba co nejrychleji zbavit. Každá prodělaná procedura (s vyjímkou minerální koupele) byl jeden velký zážitek, ze kterého jsme se dlouho vzpamatovávaly.
      4. Perlička na závěr - poukaz do kavárny Viola. Na profesionální chování personálu a " VÝBORNÉ" zákusky budeme ještě dlouho vzpomínat.
  • Jiřina Matějková Durčáková

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochotná recepční v den odjezdu
    • neuklizený pokoj
      přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže
      recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace
  • Libuše Ječmínková

    ?

    jednotlivec, 7. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V první řadě jsem byla zklamána již při příjezdu do hotelu Zimní lázně interierem recepce- působí dojmem špinavé zapomenuté chodby!Na pokoji je sice pěkný nábytek ,ale okolo madrací postelí je spousta prachu,přece není problém vyluxovat,na toaletě nejobyčejnější toaletní papír ,možná by se hodily noviny?!V českém prostředí bylo dostupno pouze 6cs programů a 15 zahraničních hlavně německých,-proč jsme v česku.Celkový dojem katastrofální jídlo opravdu nechutné.
  • Karla Mullerova

    ?

    jednotlivec, 22. září 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Špatné ubytování, plíseň na chodbách, zatuchlý pokoj, mimo snídaní stravování absolutně bez chuti, někdy až nepoživatelné. Ani vstřícnost personálu Vám negativní dojem z tohoto místa nedokáže vyvážit! Procedury byly v pořádku, leč ubytování a stravování bylo velmi pod úrovní obyčejné ubytovny! Nikomu nemohu doporučit!
    • Příjemný personál.
      Snídaně formou bufetu, jediný klad, který stojí za zmínku.
      NEDOPORUČUJI POBYT!
    • Ubytování - typ ubytovna
      plíseň na chodbách
      zatuchlý vzduch v pokoji
      stravování absolutně bez chuti
      brambory vždy moučné
      vdolky nepoživatelné, uvnitř syrové
      úklid žádný
      ručníky nevyměněny za celý pobyt
      vysoká cena/nízká kvalita
  • Kateřina Zaoralová

    ?

    jednotlivec, 22. března 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcel Babczinski

    ?

    jednotlivec, 20. února 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v tříhvězdičkovém hotelu neodpovídalo mým představám (fádnía nabílo vymalovaný pokoj ve mě připomínal lepší ubytovnu,manželské postele měly mezi sebou 10.cm díru) recepce a první dojem uvnitř hotelu-ponurý a zastaralý tzv.retro. Ani s jídlem jsme nebyli spokojeni(pouze snídaně formou švédských stolů měly úroveň), na oběd a večeři nebyl žádný výběr,pouze jedno předespané jídlo a to většinou kuře s rozvařenýma bramborama. Celkový dojem z hotelu označuji jako ve škole známkou 4. Vybrali jsme si se zenou tento typ relaxačního víkendu(navíc jsem chtěl své ženě udělat radost na Valentýna) a byli oba zklamáni.
  • Marcela Hautova

    ?

    jednotlivec, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ludmila Lišková

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál hotelu není vyškolený, jídlo hotelů průměrné spíš podprůměrné. Lázeňské služby jsou výborné! Zdravotní personál výborný!
    • Na pobytu se mi líbili procedury
    • Celkem to neřeším protože jsem jela odpočnout což se mi povedlo. Jinak personál se nechová na 3 hvězdy...
  • Linda Faltová

    ?

    jednotlivec, 27. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poděbrady, jako město.
    • Kvalita masáží, únava personálu
  • Gabriela Ksandrová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v tomto hotelu se nám moc nezamlouval. Hotel a nedaleké lázně by zasloužili rozsáhlou rekonstrukci, vybavení, ale také celý hotel je velice zastaralý a je to bohužel vidět na každém kroku. Další nevýhodou je docházení na procedury, které nejsou přímo v hotelu. Jak jsme byli zvyklé z předešlých let, velice nás zklamala nemožnost dokoupení dalších procedur přímo na místě. Jídlo v hotelu Libenský, kam se musí také docházet, bylo spíše podprůměrné.
    Bohužel velké zklamání a z tohoto důvodu se již do hotelu Zimní lázně v budoucnu nevrátíme.