Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 37 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (66)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 24. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající bazén & wellness v hotelu Chariclea, výborná klasická aroma levandulová masáž i parafínový zábal rukou. Bohaté snídaně formou švédských stolů.
    • Večeře zkazily přílohy - jednou rozvařené těstoviny a podruhé sladké brambory (nejednalo se o batáty).
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 6. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Stravování-obědy a večeře
  • Zdeňka Tomášková

    ?

    ostatní, 6. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 11. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem nadmíru spokojena se vším, všude byla pohoda, klid ?
    • -
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 20. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlasta Honsnejmanová

    ?

    ostatní, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli spokojeni.
  • Petra Adamová

    ?

    ostatní, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkové hodnocení je dobré. Bohužel v jednom pokoji bouchala lednice a u druhého pokoje, když se rozsvítilo v koupelně, tak bylo vidět až do sprchy. Jinak byly pokoje čisté . Hotel byl blízko kolonády, což bylo příjemné. Příjezd na parkoviště byla ovšem katastrofa. Procedury byly také blízko.
    • Služby Spa byly perfektní. Obsluha velice příjemná ( škoda , že nebylo více procedur )
    • Co se ale nelíbilo, byla strava. První večeře nám byla přidělena se slovy - dostanete, čeho kuchař uvaří více . ?! Měly jsme problémy sedět všichni u jednoho stolu. Jídlo neodpovídalo současné gastronomii. Navíc plastové kelímky a lžičky. Káva, když to funguje, do hrníčků od čaje. Např. míchaná vajíčka zvláštní konzistence a chutě, saláty, pokud byly ? ....... ochutnejte tuto stravu a zhodnoťte, zda by to nechtělo udělat změnu. Strava mě opravdu zklamala. Nejsme náročný, ale lázeňský pobyt by měl mít i kvalitní stravu. 22 000,- Kč ( platili jsme ještě poplatky ) není malá částka.
  • Božena Bariova

    ?

    ostatní, 13. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Maminka i já sme byli spokojeni velmi jako vždy
    • Město čisté i lázně
    • Chování ve městě mladých ukrajincu
  • Kopačková Hana

    ?

    ostatní, 25. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Juta Vobořilová

    ?

    ostatní, 20. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury a bazén byly příjemné a v pořádku. Madrace v pokoji byly pěkné, spalo se na nich dobře.
    • Nechutnala nám strava. Na snídani moc malý výběr. Večeře bez chuti. Čalouněná židle na pokoji potrhaná. Koberec ve spojovací chodbě mezi Hotelem Libeńským a Zimními lázněmi špinavý a také jeden úsek dost prošlapaný.