HodnoceníHotel Zimní lázně
ZpětHodnocení hotelu
91%
Perfektní
na základě 37 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (19)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 19
- Skupina přátel 9
- Dospělý pár 6
- Ostatní 2
- Rodina se staršími dětmi 1
- Mladý pár 1
- Rodina s malými dětmi
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Marcela Hautova
?
jednotlivec, 28. června 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Regina Cimbálová
?
jednotlivec, 29. května 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Karla Petránková
?
jednotlivec, 9. května 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Věra Stránská
?
jednotlivec, 22. března 2017
- Super stravování,dostatek jídla i dobrá kvalita.
- Zastaralé vybavení hotelu.
1 hlas
-
Linda Faltová
?
jednotlivec, 27. června 2016
- Poděbrady, jako město.
- Kvalita masáží, únava personálu
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 3. června 2016
Voucher jsem obdržela jako dárek od dětí k narozeninám. Společnost mi dělala sestra z Francie. V těchto lázních jsem byla asi před 10 lety a myslím , že od té doby se zde nic nezměnilo. Zařízení na pokojích mi připomínalo internát z doby mých studií. Na pokoji nebylo žádné zrcadlo, pouze v koupelně jedno malé nad umyvadlem.- Jinak se mi pobyt líbil, počasí nám přálo, zavzpomínaly jsme si na mládí a od té doby budu na pobyt v Poděbradech vzpomínat jako na "retro pobyt".
- Při objednávání polopenze nám bylo řečeno, že pití si musíme koupit sami, ale nemusíme, protože většina lidí si ho prý neobjednává. Řekly jsme, že my si pití rozhodně objednat k jídlu chceme. K jídlu jsme si objednaly tedy víno a kolem nás všichni opravdu seděli pouze s jídlem a prázdnými skleničkami. Pak mne šokovalo, když u vedlejšího stolu si paní nesla v kelímkách vodu ze záchodu. Nebylo by vhodné dát na každý stůl alespoň džbán s vodou?
1 hlas
-
Karel Pešek
?
jednotlivec, 10. května 2016
vše je v lidech, nejvíce se nás dotklo, když v sobotu ráno v 7:35 hod vlezla do našeho pokoje pokojská, sami si otevřela "univerzálem" bez zaklepaní, vstoupila do ložnice s dotazem zda muže uklidit, vzbudila nás. Zmohl jsem se pouze na odpověď, ještě spíme. Pouze se slovy promiňte pohlédla na nás ležící a odešla. Dále sice je na hotelu malý bazén přístupný pro veřejnost dle recepční pouze hodinu , kdy se musí dlouho objednávat, a byl nedostupný. Dalších pár drobností nám dále znepříjemňovalo pobyt. (např. nepořádek a neuklízení na jídelně hotelu Libeňský, za celý pobyt se zde nevysávalo, viz zbytky jídla pod stolem.Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol na hotelu Zámeček, kdy na hotelu Zimní lázně na kola nebyla k dispozici. Lázně Poděbrady a jejich okolí včetně programu na kanonádě byly bezvadné, moc se nám město a okolí líbí, Pro příště však jiný hotel než Zimní lázně.- Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 31. ledna 2016
- Procedura a bazén.
- Zastavil se tu čas...
1 hlas
-
Zdeňka Kholová PhDr.
?
jednotlivec, 30. listopadu 2015
V nabídce programu nebyla uvedena skutečnost, že na jídlo a na procedury budeme docházet mimo Zimní lázně. Za těchto okolností bychom si program v tomto ročním období nezvolily. Rozdílné byly také informace o čase příjezdu. Od spa.cz nástup 14 hod., v hotelové nabídce nejpozději do 13. hod. Personál na recepci - nevyhovující. Neochotné, arogantní "dámy". Na recepci zřejmě vůbec neexistují jasná pravidla nakládání s osobními údaji, zakládáním voucherů atd. Pokoj malý, výhled na rozblácené parkoviště a zchátralé domy s opadanými fasádami ve dvoře.Sociální zařízení nevětratelné. Okno se nachází cca 2 metry nad zemí, pro větrání vylézají klienti na židli, aby okno otevřeli. Vybavení sociálního zařízení neodpovídá počtu hvězdiček a nenabízí komfort, který na bázi komerčního wellness pobytu očekávám. Zásuvky nočních stolků jsou sice opatřeny bezpečnostním zámkem, ale nejsou k nim klíče. Na dotaz, recepční vysvětlují, že jsou klíčky polámané a zámky rozbité. Nedostatečně označený ( komplikovaný) přechod mezi budovami Zimní lázně a Libenský. Jídelna vybavená pěkně. Čisto. Snídaně stále stejné (párek, volské oko, uzeniny, sýry). Chválím dostatek zeleniny.
Budova Centrálních lázní, kam jsme docházely na procedury, je zřejmě pozůstatek socializmu. V rámci procedur postrádám respektování intimní zóny nahých klientů. Mezi lůžky a vanami nejsou paravany, navíc ve vanové části jsou dokořán otevřené dveře, takže dámy ve vanách jsou jak ve výkladní skříni. Některé procedury vnímám jako předražené např. částečný jogurtový zábal 370,-Kč. Na dotaz, jaký jogurt je mi aplikován, sestra řekla, že mi to nesmí říct. Vtip? Wellnes službu vnímám jako komerční záležitost a očekávám komfort, slušné jednání a to i v případě slevových balíčků. Lázně Poděbrady, zejména Zimní lázně a Centrální lázně toto nejsou schopné nabídnout. Nebo jsme měly smůlu. Pobyt jsme měly objednaný půl roku, zaplacený téměř čtvrt roku, snad aspoň pokoj mohl být lepší. Své připomínky jsme v hotelových dotaznících předaly. Věřím, že nový p. generální ředitel se bude připomínkami zabývat a lázeňské město, které má svou bohatou historii a dokonalé podmínky v rámci města, nezlikvidují špatné služby a zastaralé prostředí uvnitř hotelových domů.- Zhodnoceno a rozvedeno výše.
Ve vtahu ke spa.cz prosím o aktuální a přesné informace k balíčkům.
1 hlas
- Zhodnoceno a rozvedeno výše.
-
Jiřina Matějková Durčáková
?
jednotlivec, 2. srpna 2014
- ochotná recepční v den odjezdu
- neuklizený pokoj
přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže
recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace
1 hlas