Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 37 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (19)

Filtry

  • Marcela Hautova

    ?

    jednotlivec, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Regina Cimbálová

    ?

    jednotlivec, 29. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Karla Petránková

    ?

    jednotlivec, 9. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra Stránská

    ?

    jednotlivec, 22. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Super stravování,dostatek jídla i dobrá kvalita.
    • Zastaralé vybavení hotelu.
  • Linda Faltová

    ?

    jednotlivec, 27. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poděbrady, jako město.
    • Kvalita masáží, únava personálu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Voucher jsem obdržela jako dárek od dětí k narozeninám. Společnost mi dělala sestra z Francie. V těchto lázních jsem byla asi před 10 lety a myslím , že od té doby se zde nic nezměnilo. Zařízení na pokojích mi připomínalo internát z doby mých studií. Na pokoji nebylo žádné zrcadlo, pouze v koupelně jedno malé nad umyvadlem.
    • Jinak se mi pobyt líbil, počasí nám přálo, zavzpomínaly jsme si na mládí a od té doby budu na pobyt v Poděbradech vzpomínat jako na "retro pobyt".
    • Při objednávání polopenze nám bylo řečeno, že pití si musíme koupit sami, ale nemusíme, protože většina lidí si ho prý neobjednává. Řekly jsme, že my si pití rozhodně objednat k jídlu chceme. K jídlu jsme si objednaly tedy víno a kolem nás všichni opravdu seděli pouze s jídlem a prázdnými skleničkami. Pak mne šokovalo, když u vedlejšího stolu si paní nesla v kelímkách vodu ze záchodu. Nebylo by vhodné dát na každý stůl alespoň džbán s vodou?
  • Karel Pešek

    ?

    jednotlivec, 10. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše je v lidech, nejvíce se nás dotklo, když v sobotu ráno v 7:35 hod vlezla do našeho pokoje pokojská, sami si otevřela "univerzálem" bez zaklepaní, vstoupila do ložnice s dotazem zda muže uklidit, vzbudila nás. Zmohl jsem se pouze na odpověď, ještě spíme. Pouze se slovy promiňte pohlédla na nás ležící a odešla. Dále sice je na hotelu malý bazén přístupný pro veřejnost dle recepční pouze hodinu , kdy se musí dlouho objednávat, a byl nedostupný. Dalších pár drobností nám dále znepříjemňovalo pobyt. (např. nepořádek a neuklízení na jídelně hotelu Libeňský, za celý pobyt se zde nevysávalo, viz zbytky jídla pod stolem.Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol na hotelu Zámeček, kdy na hotelu Zimní lázně na kola nebyla k dispozici. Lázně Poděbrady a jejich okolí včetně programu na kanonádě byly bezvadné, moc se nám město a okolí líbí, Pro příště však jiný hotel než Zimní lázně.
    • Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedura a bazén.
    • Zastavil se tu čas...
  • Zdeňka Kholová PhDr.

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V nabídce programu nebyla uvedena skutečnost, že na jídlo a na procedury budeme docházet mimo Zimní lázně. Za těchto okolností bychom si program v tomto ročním období nezvolily. Rozdílné byly také informace o čase příjezdu. Od spa.cz nástup 14 hod., v hotelové nabídce nejpozději do 13. hod. Personál na recepci - nevyhovující. Neochotné, arogantní "dámy". Na recepci zřejmě vůbec neexistují jasná pravidla nakládání s osobními údaji, zakládáním voucherů atd. Pokoj malý, výhled na rozblácené parkoviště a zchátralé domy s opadanými fasádami ve dvoře.Sociální zařízení nevětratelné. Okno se nachází cca 2 metry nad zemí, pro větrání vylézají klienti na židli, aby okno otevřeli. Vybavení sociálního zařízení neodpovídá počtu hvězdiček a nenabízí komfort, který na bázi komerčního wellness pobytu očekávám. Zásuvky nočních stolků jsou sice opatřeny bezpečnostním zámkem, ale nejsou k nim klíče. Na dotaz, recepční vysvětlují, že jsou klíčky polámané a zámky rozbité. Nedostatečně označený ( komplikovaný) přechod mezi budovami Zimní lázně a Libenský. Jídelna vybavená pěkně. Čisto. Snídaně stále stejné (párek, volské oko, uzeniny, sýry). Chválím dostatek zeleniny.
    Budova Centrálních lázní, kam jsme docházely na procedury, je zřejmě pozůstatek socializmu. V rámci procedur postrádám respektování intimní zóny nahých klientů. Mezi lůžky a vanami nejsou paravany, navíc ve vanové části jsou dokořán otevřené dveře, takže dámy ve vanách jsou jak ve výkladní skříni. Některé procedury vnímám jako předražené např. částečný jogurtový zábal 370,-Kč. Na dotaz, jaký jogurt je mi aplikován, sestra řekla, že mi to nesmí říct. Vtip? Wellnes službu vnímám jako komerční záležitost a očekávám komfort, slušné jednání a to i v případě slevových balíčků. Lázně Poděbrady, zejména Zimní lázně a Centrální lázně toto nejsou schopné nabídnout. Nebo jsme měly smůlu. Pobyt jsme měly objednaný půl roku, zaplacený téměř čtvrt roku, snad aspoň pokoj mohl být lepší. Své připomínky jsme v hotelových dotaznících předaly. Věřím, že nový p. generální ředitel se bude připomínkami zabývat a lázeňské město, které má svou bohatou historii a dokonalé podmínky v rámci města, nezlikvidují špatné služby a zastaralé prostředí uvnitř hotelových domů.
    • Zhodnoceno a rozvedeno výše.
      Ve vtahu ke spa.cz prosím o aktuální a přesné informace k balíčkům.
  • Jiřina Matějková Durčáková

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochotná recepční v den odjezdu
    • neuklizený pokoj
      přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže
      recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace